محل لوگو

جذب ثروت از 0 تا 100


برای کسی پوشیده نیست جذب ثروت که ضمیر ناخودآگاه دارای قدرت بزرگی است جذب ثروت که قادر به بهره برداری از پتانسیل واقعی ماست. از دستیابی به شغل موفق ، شروع کار ، برقراری رابطه عاشقانه ، لذت بردن از سلامتی یا دستیابی به وفور مالی.

 

با این حال ، بیشتر ما نمی دانیم که چگونه می توان از قدرت ناخودآگاه برا جذب ثروت ی تسریع موفقیت ، جذب پول بیشتر و زندگی فراوان استفاده کرد. در عوض ، ما به اخبار و نظرات منفی روزنامه ها ، شوهای تلویزیونی ، خانواده یا همکاران خود می چسبیم و این امر موجب می شود که ثروت ، پول ، ثروت و موفقیت به بن بست برسد.

 

خبر خوب این است که اقداماتی وجود دارد که می تواند به ما در جذب پول بیشت جذب ثروت ر ، ایجاد ثروت عظیم و شروع زندگی پر از رضایت کمک کند. ذهن ما آرام نمی گیرد ، صرف نظر از اینکه این کار را انجام دهیم یا نه.

 

بنابراین روش ایده آل برای ناخودآگاه ما برای کمک به ما در جذب ثروت چیست؟ به گفته دکتر جوزف مورفی ، نویسنده کتاب "قدرت ذهن ناخودآگاه شما (به اسپانیایی: قدرت ناخودآگاه شما)" ، احساس ثروت ثروت ایجاد می کند. احساس سلامتی باعث تولید سلامتی می شود. بنابراین ، راز جذب و آشکار کردن میزان دقیق ثروت مورد نظر شما براساس آنچه اعتقاد دارید و احساس می کنید (هوشیار و ناخودآگاه) است.

 

در اینجا 10 نکته ساده و کاربردی برای جذب رونق ، میلیونر شدن و جذب ثروت زندگی فوق العاده ای به لطف استفاده صحیح از ضمیر ناخودآگاه شما آورده شده است.

 

1. کلمه "ثروت" را به آرامی و بی صدا قبل از خواب تکرار کنید

 

درست قبل از خواب ، کلمات ثروت ، پول و فراوانی را به آرامی و در سکوت به مدت 5 دقیقه تکرار کنید. این کار را بارها و بارها مانند لالایی انجام دهید و سعی کنید با ذکر این کلمات جذب ثروت به خواب بروید.

 

2. احساس کنید (به واقعی ترین شکل ممکن) که تمام پول مورد نظرتان را دارید

 

احساس ثروت ثروت تولید می کند. بنابراین ، انرژی مثبت را تصور کنید و احساس کنید ، گویی پول را در دستان خود یا در حساب بانکی خود داشته اید.

 

3. خودآگاه را با ناخودآگاه همسو کنید

 

هشیار و ناخودآگاه باید در یک راستا قرار بگیرند تا به آنچه می توانید جذب ثروت بدست آورید ایمان داشته باشند. برای این کار می توانید معنی ثروتمند شدن برای خود را بنویسید ، پول در زندگی شما به چه معناست و چگونه بر شما تأثیر می گذارد. همچنین می توانید لیستی با تمام جنبه های منفی ایجاد کنید که می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود باز دارد تا آنها را از فکر خود دور نگه دارد.

 

4. به خودتان ایمان داشته باشید

 

با بیان مرتباً:

 

"هر دو روز و شب ، من در هر چیزی که به من علاقه مند است موفق هستم."

"پول بی وقفه و فراوان به سمت من سرازیر می شود."

"من لیاقت کسب و درآمد بیشتر در زندگی ام را جذب ثروت دارم تا به مردم اطرافم کمک کنم."

"من هر روز پیشرفت می کنم. من هر روز جلو میرم هر روز ثروتمندتر می شوم ».

 

5. پول خود را برکت دهید

 

هر وقت پول می دهید ، بی صدا همه کسانی را که لمس می کنند و هر کس که به آن نیاز دارد را برکت دهید.

 

6. افکار خود را به سمت ایده فراوانی هر روز جذب ثروت صبح هدایت کنید.

 

ناخودآگاه شما هرچه می خواهید ضرب و بزرگ می کند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ، ایده سعادت ، موفقیت ، ثروت و صلح را به ذهن خود بیاورید.

 

هرچه بیشتر این مفاهیم را در ذهن خود نگه دارید. جذب ثروت این افکار سازنده راه خود را پیدا می کنند و فراوانی و شکوفایی را در زندگی شما به وجود می آورند.

  انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما