محل لوگو

کسب درآمد اینترنتی


تجارت آنلاین 5: خدمات تدریس خصوصی

تدریس خصوصی اغلب با آمادگی برای آزمون همراه است ، اما موسیقی و طراحی ، بازیگری و آواز همچنین می تواند یک تجارت آنلاین باشد. شما می توانید دوره های برنامه نویسی را برای کوچولوها ، محافل مختلف خلاق ، دوره های انگلیسی و غیره ترتیب دهید. مشخص کنید که چه مهارتی دارید وکسب درآمد اینترنتی چه چیزهایی می توانید آموزش دهید ، در چه زمینه ای می توانید متخصص شوید ، چه تجربه ای را برای به اشتراک گذاشتن آماده می کنید. با پاسخ به این س questionsالات می توانید جهت را انتخاب کنید.

 

تجارت آنلاین 6: خدمات تدریس خصوصی

تدریس خصوصی می تواند درآمد خوبی در تجارت آنلاین شما کسب کند. بر اساس هزینه یک درس در 300-600 روبل ، حتی با یک بار کاری جزئی ، می توانید 40 هزار روبل در ماه و با یک رویکرد جدی تر و یک لیست قیمت بالاتر ، 2-3 برابر بیشتر دریافت کنید. همچنین فرصتی وجود دارد تا دانش و تجربه خود را بدون برخاستن از رایانه به اشتراک بگذارید. شما می توانید یک محصول دیجیتال آموزشی ایجاد کنید. فقط یک مشکل وجود دارد: برای تبلیغ محصول خود ، باید از ابتدا مخاطبانی ایجاد کنید که به شما اعتماد کنند و آماده خرید خدمات شما باشند.

 

چنین تجارت آنلاین نیاز به هزینه های خاصی ندارد. گاهی کافی است پیشنهادی از خدمات خود را در یک سایت تبلیغاتی قرار دهید و منتظر تماس مشتریان باشید.

 

تجارت آنلاین 6: ارتقا پروژه های اینترنتی

امروزه تقریباً هر کارآفرینی پروژه خاص خود را در اینترنت دارد. و البته همه آرزو دارند از آن درآمد کسب کنند. اما برای این کار شما باید پروژه را تبلیغ کنید و مخاطبان را گسترش دهید. بنابراین ، خدمتی برای تبلیغ محصولات اینترنتی وجود داشت. پیشنهادهای زیادی در بازار وجود دارد ، اما همه نمی توانند از کیفیت برخوردار باشند. اغلب اوقات می توانید افراد مشکوکی را ملاقات کنید که از روشهای ابتدایی و قدیمی تبلیغات استفاده می کنند ، که باعث علاقه افراد نمی شود بلکه فقط تحریک هستند. در یک تجارت آنلاین ، افراد حرفه ای ارزش وزن خود را در طلا دارند.

 

تجارت آنلاین 7: ارتقا پروژه های اینترنتی

اگر در این زمینه آگاهی دارید ، می توانید پروژه هایی را که برای شما جالب هستند همکاری کنید. در ابتدای کار ، شما باید تلاش کنید تا اعتبار خوبی برای تجارت آنلاین خود ایجاد کنید و با گذشت زمان ، مشتریان شروع به مراجعه به شما می کنند.

 

تجارت آنلاین 7: وبینارها و آموزش آنلاین

در سال های اخیر ، محبوبیتی برای انواع مشاغل آنلاین مانند آموزش ، وبینار و سایر رویدادهای آموزشی وجود دارد. موضوع رشد و پیشرفت شخصی همیشه مرتبط است. اگر دانش و مهارت دارید ، می توانید کلاس استاد خود را ترتیب دهید ، آموزش دهید یا یک دوره آنلاین را راه اندازی کنید.

 

Business Online 8: وبینارها و آموزش آنلاین

 

 

 

 

چنین شغلی را می توان از ابتدا شروع کرد ، زیرا تمام آنچه برای کار مورد نیاز است یک محصول نویسنده روشنفکر است که توسط شما ساخته شده است. در عین حال ، نه تنها ایجاد یک محصول جالب بلکه ارائه صحیح آن به مخاطب نیز مهم است. اگر به دنبال جایگاه جدیدی در این مسیر هستید ، روند جهانی گیمیفیکیشن و تجارت بازی های تحول آفرین آنلاین را که مبتنی بر آن است ، در نظر بگیرید.

 

تجارت آنلاین 8: خدمات پشتیبانی فنی ، ارائه مشاوره از راه دور

این ایده خوبی برای کسانی است که در کامپیوتر مهارت دارند. آنچه بسیاری از مردم در کار رایانه ابتدایی می دانند برای بسیاری از مردم یک جنگل تاریک و انبوه است. می توانید خدمات پشتیبانی فنی و تعمیرات را باز کنید. تلفن همراه برای کار کافی خواهد بود. وظیفه شما ارائه خدمات مشاوره از طریق تلفن و حل و فصل مسائل فنی از راه دور است.

 

تجارت آنلاین 9: خدمات پشتیبانی فنی ، ارائه مشاوره از راه دور

 

این طرح برای مواردی فراتر از کاربران رایانه بسیار مفید است. به راحتی می توان آن را برای رانندگانی که به کمک جاده ای نیاز دارند سازگار کرد. همین طرح توسط وکلا ، روانشناسان و سایر متخصصانی که می توانند کمک مشاوره آنلاین ارائه دهند ، استفاده می شود.

 

تجارت آنلاین 9: آژانس جستجوگرها

اگر شما یک کاربر فعال اینترنت هستید ، احتمالاً با این کلمات روبرو شده اید: "جستجوگرها" ، "ارتقا" "و" موتورهای جستجو ". آیا چیزی آشنا و آشنا شنیده اید؟ سپس این فرصت را دارید که با تبدیل شدن به رئیس یک آژانس جستجوگرها ، تجارت آنلاین خود را شروع کنید. البته در اینجا دانش خاصی لازم است. حتی اگر خودتان قصد انجام این کار را ندارید ، باید موضوع را مطالعه کنید. شما با مشتریان ارتباط برقرار خواهید کرد - و باید ویژگی های فعالیت را به وضوح درک کنید. و وقتی سئو را انتخاب می کنید ، پس بدون دانش نمی توانید کیفیت کار او را بررسی کنید.

 

تجارت آنلاین 1: آژانس جستجوگرها

مزیت این تجارت کمبود سرمایه اولیه است. در عوض ، شما می توانید بدون صرف یک سکه ، یک شغل باز کنید. اما سرمایه اولیه شما دانش و مهارت شما خواهد بود. تجارت SEO کاملاً سودآور است: ارتقا of یک سایت 20-40 هزار روبل است. این بدان معنی است که می توانید از 10 تا 100 هزار روبل درآمد کسب کنید ، در حالی که فقط به چند سایت سرویس می دهید. بیشتر در مقاله ما بخوانید: تجارت آنلاین خود: استودیوی بهینه سازی سایت SEO

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما