محل لوگو

معرفي صنعت كارتن سازي ؟


معرفي صنعت كارتن سازي فرآيندي است كه طي آن ابتدا ورق كارتن از رول كاغذ توليد مي شود و سپس با توجه به نوع محصولي كه قرار است بسته بندي شود، به شكل مناسب و در اندازه هاي مختلف طراحي و ساخته مي شود. سپس با توجه به نياز بازار و سفارش هاي دريافتي، سليقه مشتري و نوع محصولي كه قرار است بسته بندي شود و كاربردهاي تبليغاتي كه يك بسته بندي مناسب دارد، به روش هاي مختلف چاپ مي شود.

 

بعد از آن با توجه به نوع محصول و شرايط مصرف كنندگان و بازار , ورق كارتن رو چاپ يا لمينت مي كنند و در انتها با استفاده از چسب يا منگنه , ورق رو به كارتن يا جعبه تبديل مي كنند.

 

معرفي صنعت كارتن سازي

تعريف كارتن يا جعبه :

كارتن يك محصول سلولوزي ميباشد كه به‌عنوان پركاربردترين روش بسته بندي محصولات صنايع مختلف مورد استفاده قرار ميگيرد. اين محصول معمولا از ورق هاي ۳ تا ۵ لايه كاغذ ضخيم و فشرده ساخته ميشود.

انواع كارتن هاي توليدي صنايع كارتن سازي :

 

محصولاتي كه درصنعت كارتن سازي توليد مي‌گردد انواع مختلفي دارند كه دركلي ترين حالت به‌دودسته تقسيم مي‌گردند:

۱- كارتن عادي

 

۲- كارتن دايكاتي يا مدل دار

 

 

انواع كارتن در كارتن سازي

انواع جعبه

معرفي صنعت كارتن سازي به زبان خودموني :

امروزه همه واحدهاي توليدي بزرگ و كوچك به دنبال يك بسته بندي شيك و مقاوم هستند كه اغلب اين بسته بندي ها از جنس كارتن هستند. از بسته بيسكويت، جعبه شيريني و پيتزا تا كارتن هاي لوارم خانگي و ميوه ها و… همگي نياز به يك جعبه كارتني دارند. كه شما ميتوانيد با راه اندازي يك خط توليد كارتن سازي اين نيازها را رفع كنيد.

همچنين در كنار ساخت اين جعبه ها ميتوانيد به توليد ظروف كارتني، مقوا، لوله هاي مقواي، رول سينگل فيس و هزاران چيز ديگر پرداخت.

 

https://www.aryahonar.com/portfolio-item/laminet/

 

https://www.aryahonar.com/

 

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما