محل لوگو

اپل جایگزینی باتری رایگان برای این مدل های MacBook Pro ارائه می دهد - بررسی کنید آیا مورد شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر


(Pocket-lint) - برخی از مدل های MacBook Pro برای تعویض باتری رایگان واجد شرایط هستند ، زیرا اپل تصدیق می کند تعداد کمی از دستگاه های منتشر شده بین سال های 2016 تا 2017 با مشکلاتی روبرو هستند.

این شرکت یک برنامه جدید تعمیرات رایگان را آغاز کرده است - غیر معمول نیست وقتی که تعداد زیادی از کاربران با مشکل روبرو می شوند - و یک سند پشتیبانی را منتشر می کند که در آن مشخص شده کدام مدل های خاص می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند.

اپل اعلام کرد که "تعداد بسیار کمی از مشتریان با رایانه های MacBook Pro 2016 و 2017" با مشکلی روبرو شده اند که در نتیجه آن باتری 1٪ بیشتر شارژ نمی شود و در صورت رعایت ضوابط مشخص شده در زیر ، می تواند در جایگزینی باشد.

در اینجا مدل هایی وجود دارد که می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند:

MacBook Pro (13 اینچ ، 2016 ، دو پورت Thunderbolt 3)
MacBook Pro (13 اینچ ، 2017 ، دو پورت Thunderbolt 3)
MacBook Pro (13 اینچ ، 2016 ، چهار پورت Thunderbolt 3)
MacBook Pro (13 اینچ ، 2017 ، چهار پورت Thunderbolt 3)
MacBook Pro (15 اینچ ، 2016)
MacBook Pro (15 اینچ ، 2017)
با این حال ، فقط داشتن یکی از این مدل ها به طور خودکار واجد شرایط جایگزینی نیست. ابتدا باید بررسی کنید که نشانگر وضعیت باتری با برچسب "سرویس توصیه می شود" ظاهر شود ، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر آن را بررسی کنید.

برای کاربرانی که macOS Big Sur را اجرا می کنند:

روی منوی Apple در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید
تنظیمات برگزیده سیستم را انتخاب کنید
باتری و به دنبال آن باتری را در نوار کناری انتخاب کنید
از اینجا ، روی Battery Health کلیک کنید
برای کسانی که از macOS Catalina یا نسخه های قبلی استفاده می کنند ، کافی است کلید Option را در حالی که روی نماد باتری در نوار منو کلیک می کنید ، نگه دارید تا وضعیت باتری مشخص شود. اگر به دنبال خرید لپ تاپ و وسایل جانبی ان هستید وارد این سایت شوید.

بنابراین ، اگر یکی از مدل های MacBook Pro ذکر شده را دارید و باتری شما نیاز به سرویس دارد ، اپل پیشنهاد می کند برای شروع تعویض رایگان با این شرکت تماس بگیرید.

جالب توجه است که سند پشتیبانی همچنین نشان می دهد که یک به روزرسانی macOS را منتشر کرده است تا از تأثیر باتری بر سایر مدل های 2016 و 2017 جلوگیری کند.

به طور طبیعی ، علت این مشکل جزئی نیست ، اما به روزرسانی دستگاه خود به macOS Big Sur 11.2.1 یا بالاتر - یا نصب به روزرسانی macOS Cataline 10.15.7 - باید از لپ تاپ شما به همان سرنوشت شارژ جلوگیری کند.

منبع

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما