محل لوگو

Framework Laptop یک نوت بوک مدولار است که به راحتی قابل تعویض قطعات است


شرکت Framework مستقر در سانفرانسیسکو اولین محصول خود را به نام Laptop Framework مدولار معرفی کرد. این رایانه دارای چندین قسمت مدولار ، قابل تعویض و قابل ارتقا است که برای ادامه استفاده دائمی از دستگاه به کاربر طراحی شده است.

Framework Laptop یک نوت بوک مدولار است که به راحتی قابل تعویض قطعات است
Framework Laptop دارای یک محفظه آلومینیومی آسیاب شده است که دارای ضخامت 15.8 میلی متر و وزن 1.3 کیلوگرم است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 13.5 اینچی ، 2256x1504 ، 3: 2 ، 400 نیت صفحه نمایش ، وب کم 1080p60 ، باتری 55 وات ساعت و صفحه کلید با کلید 1.5 میلی متری است. مجهز به پردازنده های Intel Core i5-1135G7، i7-1165G7 یا i7-1185G7 Tiger Lake با گرافیک Intel Xe است.

حالا اینجاست که جالب می شود. Framework Laptop محدود به ترکیب CPU / GPU نیست که هنگام راه اندازی دریافت می کنید. صفحه اصلی که پردازنده را در خود جای داده است ، قابل ارتقا است ، بنابراین می توان آن را با پردازنده جدیدتر و سریعتر در آینده در دسترس قرار داد.

 

Framework Laptop همچنین دارای یک سیستم Expansion Card است که به کاربر اجازه می دهد تا درگاه های کنار لپ تاپ را تعویض کند. شما می توانید از بین USB-A ، USB-C ، HDMI ، DisplayPort ، microSD ، کارت های انبساط سریع 250 گیگابایتی / 1 ترابایت ، آمپ هدفون یا بیشتر انتخاب کنید. می توانید آنها را مطابق میل خود عوض کرده و در دو طرف لپ تاپ قرار دهید.

از جمله موارد دیگری که می توانید تغییر دهید ، زبان و طرح صفحه کلید ، رنگ حاشیه نمایشگر متصل به مغناطیس ، حافظه داخلی ، حافظه و کارت Wi-Fi است. تعویض قطعات مانند نمایشگر ، باتری و صفحه کلید با QR چاپ شده در قسمت بالا آسان شده است ، بنابراین می توانید جایگزین هر قسمت را اسکن کرده و پیدا کنید.

Framework به دیگران امکان می دهد تا از طریق Framework Marketplace ماژول های سازگار برای Laptop را بسازند و بفروشند.


Framework Laptop از قبل با پیکربندی Windows 10 Home یا Pro در دسترس خواهد بود. به صورت اختیاری ، می توانید آن را به عنوان بخشی از Framework Laptop DIY Edition دریافت کنید ، جایی که به عنوان یک مجموعه ماژول در دسترس خواهد بود که باید با انتخاب سیستم عامل خود آن را شخصی سازی کرده و خودتان بسازید.

چارچوب تاریخ تابستان 2021 را برای کشتی در ایالات متحده تعیین کرده است. جزئیات دیگر مانند مشخصات ، قیمت گذاری و زمان پیش از سفارش در چند هفته آینده منتشر می شود.

منبع

 

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما