محل لوگو

بهترین مارک لپ تاپ


انتخاب بهترین وسیله الکترونیکی با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی بسیار دشوار است.لپ تاپ در زندگی پیشرفته امروزی جایگاه مهمی دارد و شما باید تمامی نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ مانند:بودجه مالی ، سیستم عامل ، سایز و اندازه لپ تاپ ، مشخصات سخت افزار ، کیفیت ساخت و شرکت سازنده را مد نظر داشته باشد. سایت دیجیتال ترندز لیست بهترین لپتاپ های سال 2020 را منتشر کرده است.

معمولا سوالاتی درزمینه "خرید بهترین لپ تاپ برای استفاده " از کارشناسان رایانه کمک پرسیده میشود:

بهترین لپ تاپ جدید اپل چیست و ارزش خرید داره؟
بهترین لپ تاپ مخصوص مدل سازی سه بعدی چیست؟
لپ تاپ با سیستم عامل سریع و سبک کرومیوم توی بازار ایران وجود داره؟
دلیل بالا بودن قیمت لپ تاپ های گیمینگ؟
کدوم لپ تاپ رو برای فرزندم که دانش آموزه بگیرم؟
با مطالعه مقاله زیر به جواب سوالات بالا خواهیم رسید.

*قبل از خواندن این مقاله مد نظر داشته باشید که قیمت لپ تاپ هایی که درون لیست قرار گرفته اند بر اساس سایت های خرید اینترنتی خارجی مانند آمازون و سایت فروشگاهی کمپانی سازنده لپ تاپ میباشد و با قیمت لپ تاپ در بازار ایران مغایرت دارد.

بهترین لپ تاپ سال 2020 بدون هیچ تردیدی لپ تاپ کمپانی دل به نام Dell XPS 13 است.چرا که عملکرد عالی ، وزن پایین برای حمل و نقل،نمایشگر با حاشیه های نازک و مدرن، تاچ پد و همچنین باتری عالی از ویژگی های لپ تاپ دل XPS 13 می باشد.

بهترین لپ تاپ ها در یک نگاه:

بهترین لپ تاپ :Dell XPS 13
مک بوک :Apple MacBook Air
لپ تاپ دانش آموزی:Asus ZenBook 13 UX333
کروم بوک (Chromebook) :Google Pixelbook Go
لپ تاپ 2 در 1 (قابلیت تبدیل شدن به تبلت):Microsoft Surface Pro 7
لپ تاپ تجاری: Lenovo ThinkPad X1 Extreme
لپ تاپ مقرون به صرفه: Acer Aspire E 15
لپ تاپ مخصوص بازی : Razer Blade 15
لپ تاپ ویرایش ویدئو: Dell XPS 15
لپ تاپ ویرایش تصویر: Apple MacBook Pro

لپ تاپ Dell XPS 13

ویژگی های لپ تاپ دل XPS 13 :

سبک و قابل حمل
سرعت بالا
زیبایی
قیمت خوب نسبت به کانفیگ لپ تاپ
لپ تاپ دل XPS 13 مجهز به پردازنده Intel Core i7 با فرکانس پردازشی 2.4 GHz تا 3GHz ،حافظه رم 8 گیگابایتی و هارد SSD با ظرفیت 512 Gb در کنار صفحه نمایش 4K است.تنها ایرادی که میتوان به لپتاپ Dell XPS 13 گرفت موقعیت دوربین وب کم آن است که سازندگان می توانستند وب کم را فدای زیبایی بیشتر محصول خود کنند ، اما برای افرادی که از لپ تاپ برای کنفرانس های علمی خود استفاده می کنند وجود وب کم در فضای مناسب نسبت به مانیتور ،لازم بنظر می رسید.با توجه به اینکه وجود وب کم از ویژگی های لپ تاپ همه کاره به حساب می آید ، شرکت دل درنسخه 2020 با مهندسی وب کم کوچکتر موفق شده آن را درون صفحه اصلی جای گذاری کند که این طراحی باریک و بدون حاشیه عامل اصلی کوچک تر و سبک ترشدن XPS 13 بوده است.

به کمک باتری ظرفیت بالای لپ تاپ دل میتوانید تقریبا یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ کردن باتری لپ تاپ سپری کنید.لپتاپ دل XPS 13 با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ، گزینه ی ارزان تر و کارآمدتری نسبت به بقیه لپ تاپ های موجود در بازار است.همچنین اگر قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد میتوانید مدل های گران تر XPS 13 با هارد ssd ظرفیت 2 ترابایت و صفحه لمسی با کیفیت 4K را خریداری کنید.

همه اطلاعات مهمی که باید در مورد CPU بدانیم؟

 

لپ تاپ MacBook Air

ابتدا باید خدمت کاربران عزیز رایانه کمک عرض کنیم که MacBook Air جدید ،قدرتمندترین لپ تاپ Mac نیست. اپل از عبارت Air برای لپ تاپ های قدرتمند و کانفیگ بالای خود استفاده میکرد ، اما با عرضه لپتاپ MacBook Air جدید از سنت قدیمی خود پیروی نکرده و عبارت AIR را برای نامگذاری تمامی لپ تاپ های خود به کار می برد.

MacBook Air ترکیبی از سنت قدیمی و تکنولوژی جدید است و همین امر باعث شده تا به گزینه جذاب و متعادلی برای دانش آموزان تبدیل شود.مک بوک ایر دارای پردازنده نسل هشتم Core i5 اینتل ، هارد اس اس دی 128 گیگابایتی ، 8 گیگابایت رم ،تاچ آیدی و درگاه USB-C در کنار طراحی زیبا و باریک ، باتری با ظرفیت بالا و صفحه نمایش رتینا است که با توجه به قیمت مناسب آن،گزینه مناسبی برای طرفداران اپل و سیستم عامل Mac است.

برای دانستن مزیت های هارد SSD نسبت به هارد های H.D.D مطلب تفاوت SSD ، HDD ، SSHD را مطالعه کنید.

 

لپ تاپ Asus Zenbook 13 UX333 :

اگر به دنبال لپ تاپ ویندوزی کارآمد برای انجام کارهای عادی روزمره یا تکالیف خود هستید ،لپتاپAsus Zenbook 13 گزینه مناسبی برای شما میباشد.دانش آموزان معمولاً بودجه لازم را برای خرید لپ تاپ های پریمیوم مانند Dell XPS 13 یا Huawei MateBook X Pro ندارند، پیشنهاد ما به شما اولترابوک Asus ZenBook 13 UX333 است.اکثر لپ تاپ های موجود در این بازه قیمتی موارد مهمی از قبیل باتری یا کیفیت صفحه نمایش را فدای قیمت پایین لپ تاپ خود کرده اند در حالی که zenbook 13 اینگونه نیست.لپ تاپ ایسوس زن بوک 13 شاید به قدرتمندی لپ تاپ Dell XPS 13 و MacBook Air نباشد اما در طراحی باریک و بدون حاشیه صفحه نمایش بدون کم کردن کیفیت ،موفق عمل کرده است.

مدل پایه zenbook 13 مجهز به پردازنده هشت هسته ایIntel Core i5 ، 8 گیگابایت رم و درایو حالت جامد (SSD) 256 گیگابایتی بوده و جواب سوال بیشتر مردم مبنی بر" لپ تاپ با پول کم میشه تهیه کرد یا نه؟ می باشد.

یکی از مواردی مهمی که باید قبل از خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشید حافظه رم (ram) است.

 

https://laptopscreenshop.com/

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما