محل لوگو

5 مرحله انجام سئو سایت


بهینه سازی موتور جستجو به زمان و هزینه نیاز دارد. اگر وقت کافی ندارید اما پول دارید ، آژانس یا مشاور یک گزینه است. اگر کمبود پول دارید ، از این نکات خودتان برای ارتقا these رتبه بندی ارگانیک سایت خود استفاده کنید.

1. برچسب های عنوان را بهبود ببخشید
به صفحات رده بالاترین سطح خود نگاه کنید. تحقیقات من نشان می دهد که صفحات دسته تجارت الکترونیکی باید تا 32 درصد بیشتر از صفحات محصولات ، ترافیک جستجوی ارگانیک داشته باشد.

گاهی اوقات یک تغییر کوچک و منطقی برچسب عنوان می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند ، مخصوصاً اگر بستر تجارت الکترونیکی شما عناوین پیش فرض را بر اساس برچسب های طبقه بندی شما و نام سایت تولید می کند. این می تواند منجر به برچسب های عنوان مانند "Womens - [سایت شما]" شود.

آیا برچسب های عنوان شما منطقی است؟ آیا می توانید آنها را خاص تر یا مرتبط تر کنید؟ به عنوان مثال ، افزودن "کفش" به برچسب عنوان بالا می تواند یک تغییر منطقی باشد: "کفش زنان - [سایت شما]."

2. تحقیق کلید واژه اصلی
یک برنامه جستجوگر صدا به تحقیق کلمات کلیدی متکی است:

کلمات و عبارات جستجوگران واقعی را بدانید ،
تعیین کنید که کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید ،
اندازه گیری تقاضا برای محصولات شما.
بازاریاب ها تمایل دارند از اصطلاحات اصطلاحات صنعت و نام تجاری خود استفاده کنند. تصور نکنید که می دانید مصرف کنندگان چه می خواهند و چگونه جستجو می کنند - تحقیق کنید.

بهترین ابزارهای کلمات کلیدی برای هر موضوع نمره تقاضا را ارائه می دهند. Google Keyword Planner ابزاری رایگان برای جستجوی کلمات کلیدی است ، اگرچه برای دسترسی به مفیدترین داده ها به یک کمپین فعال Google Ads احتیاج دارید.

اکثر ابزارهای کمی دیگر برای کلمات کلیدی به اشتراک پولی نیاز دارند. اما برخی هنوز بدون ارائه اطلاعاتی درباره محبوبیت ، کلمات کلیدی را به صورت رایگان پیشنهاد می کنند.

Google Ads Keyword Planner یک ابزار تحقیق رایگان است. برای دسترسی به آن به یک کمپین فعال تبلیغات Google نیاز دارید.
Google Ads Keyword Planner یک ابزار تحقیق رایگان است. برای دسترسی به آن به یک کمپین فعال تبلیغات Google نیاز دارید.

3. رقابت خود را درک کنید
رقبای جستجوی ارگانیک خود را شناسایی کنید - نه لزوما سایتهایی که محصولات و خدمات دقیق می فروشند ، بلکه سایتهای اطلاعاتی و خرده فروشان عظیمی که برای عبارات مشابه رقابت می کنند. ویکی پدیا ، مجله Vogue و Walmart اگر در صفحه نتایج جستجو جای خود را بگیرند ، رقبای شما هستند. از خودت بپرس:

آنها در جستجوی ارگانیک چه کاری انجام می دهند؟
چه مضامین محتوایی را شامل می شود که شما ندارید؟
آنها چگونه سایت خود را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش ساختار می دهند؟
آنها چگونه با خریداران درگیر می شوند؟
همچنین ، بر روی مرورها و فعالیتهای آنها در شبکه های اجتماعی مطالعه کنید تا محصولات یا اطلاعات سایت را که می تواند پیشنهادات و تجربه کاربری شما را بهبود بخشد ، شناسایی کنید.

اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید وارد این سایت شوید

4. کلمات کلیدی نقشه
با دانستن خواسته های مصرف کنندگان و عبارات جستجوی آنها ، کلمات کلیدی را برای هر صفحه در سایت خود ترسیم کنید.

یک صفحه گسترده از همه صفحات مهم در پیمایش سایت خود ایجاد کنید و کلمات کلیدی اصلی و ثانویه منحصر به فرد را برای هر یک ترسیم کنید. صفحات جدیدی برای کلمات کلیدی واگذار نشده با ارزش بالا ایجاد کنید.

در پست های وبلاگ ، صفحات سQالات متداول و صفحات محصول از مضامین کلمه کلیدی دم طولانی استفاده کنید که جستجوهای کمتری را انجام می دهد و معمولاً خاص تر است - مانند "چگونه شراب قرمز را از فرش خارج کنیم" یا "شارژر باتری 18 ولت ex9116 exalt".

5. سایت خود را بهینه کنید
با در دست داشتن نقشه کلمات کلیدی خود ، مرحله بعدی پیاده سازی SEO در صفحه است ، از جمله:

به روزرسانی مطالب در صفحات شامل کلمات کلیدی ؛
ایجاد صفحات جدید (برای کلمات کلیدی غیر واگذار شده) با متن و به طور بالقوه گرافیک ، صدا و تصویر ؛
راه اندازی یک بخش جدید و غنی از کلمات کلیدی ، مانند یک وبلاگ یا پورتال آموزشی.
بر ارتباط عناصر متنی هر صفحه - برچسب های عنوان ، توضیحات متا ، عناوین ، محتوای متن - با مضامین کلمه کلیدی که جستجوگران استفاده می کنند تمرکز کنید.

منبع

 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما