محل لوگو

serp چیست؟


 

صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) صفحاتی است که توسط موتورهای جستجو در پاسخ به سeryالی از طرف کاربر نمایش داده می شود. م componentلفه اصلی SERP لیست نتایج است که توسط موتور جستجو در پاسخ به پرسش کلمه کلیدی بازگردانده می شود.

نتایج از دو نوع کلی است ، جستجوی ارگانیک (به عنوان مثال ، توسط الگوریتم موتور جستجو بازیابی می شود) و جستجوی حمایت شده (یعنی تبلیغات). نتایج به طور معمول از نظر ارتباط با درخواست رتبه بندی می شوند. هر نتیجه نمایش داده شده در SERP به طور معمول شامل یک عنوان ، پیوندی است که به صفحه واقعی وب اشاره دارد و یک توضیح کوتاه که نشان می دهد کلمات کلیدی برای نتایج ارگانیک چه محتوایی را در صفحه مطابقت داده اند. برای نتایج حمایت شده ، تبلیغ دهنده انتخاب می کند چه چیزی را نمایش دهد.

به دلیل تعداد زیادی از موارد موجود یا مربوط به پرس و جو ، معمولاً چندین صفحه در پاسخ به یک جستجوی منفرد وجود دارد زیرا موتور جستجو یا تنظیمات کاربر مشاهده را به زیر مجموعه نتایج در هر صفحه محدود می کند. هر صفحه موفق به داشتن نتایج رده بندی پایین تر یا پیوند پایین تر خواهد بود. درست مثل دنیای رسانه های چاپی سنتی و تبلیغات آن ، این امکان قیمت گذاری رقابتی برای املاک و مستغلات صفحه را فراهم می کند ، اما با پویایی انتظارات و قصد مشتری پیچیده است - بر خلاف رسانه چاپی استاتیک که محتوای آن و تبلیغات در هر صفحه یکسان است ، همه زمان برای همه بینندگان ، علی رغم اینکه نسخه چاپی آن تا حدی بومی سازی شده است ، اما معمولاً از نظر جغرافیایی ، مانند ایالت ، مترو ، شهر یا محله ، نتایج موتور جستجو می تواند بر اساس عوامل فردی مانند عادات مرور متفاوت باشد. [1]


فهرست
1 جز
1.1 پرس و جو جستجو
1.2 نتایج ارگانیک
1.3 نتایج حامی
1.4 قطعه غنی
1.5 قطعه های ویژه
1.6 نمودار دانش
2 نسل
3 خراش و دسترسی خودکار
4 دریاچه
5 مرجع
اجزاء
نتایج جستجوی ارگانیک ، پرس و جو و تبلیغات سه جز main اصلی SERP هستند ، با این حال ، SERP موتورهای جستجوی اصلی ، مانند Google ، Yahoo! و Bing ، ممکن است شامل انواع مختلفی از نتایج پیشرفته (جستجوی ارگانیک و حمایت مالی) باشد. ) مانند قطعه های غنی ، تصاویر ، نقشه ها ، تعاریف ، جعبه های پاسخ ، فیلم ها یا اصلاحات پیشنهادی جستجو. یک مطالعه اخیر نشان داد که 97٪ از سeriesالات در Google حداقل یک ویژگی غنی را برمی گرداند. [2]

موتورهای جستجوی عمده انواع محتوای خاص مانند تصاویر ، اخبار و وبلاگها را از نظر بصری متمایز می کنند. بسیاری از انواع محتوا در اولین صفحه نتایج جستجو دارای الگوهای SERP و بهبود بصری تخصصی هستند.

جستجوی جستجو
مقاله اصلی: جستجوی وب جستجو
همچنین به عنوان "رشته جستجوی کاربر" شناخته می شود ، این کلمه یا مجموعه ای از کلمات است که توسط کاربر در نوار جستجوی موتور جستجو تایپ می شود. جعبه جستجو در همه موتورهای جستجوی اصلی مانند Google ، Yahoo و Bing واقع شده است. کاربران موضوع مورد نظر را براساس کلمات کلیدی که در جعبه جستجو در موتور جستجو وارد می کنند ، نشان می دهند.

در رقابت بین موتورهای جستجو برای جلب توجه بیشتر کاربران و تبلیغ کنندگان ، رضایت مشتری نیرویی محرک در تکامل الگوریتم جستجو است که برای فیلتر بهتر نتایج با توجه به ارتباط استفاده می شود.

اگر به دنبال خرید و فروش بک لینک هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید:  معرفی 12 سایت فروش بک لینک + مقایسه قیمت

سeriesالات جستجو فقط با یافتن کلماتی که صرفاً با هجی مطابقت داشته باشند موفقیت آمیز نیست. برای تعیین اینکه آیا نتیجه مناسب مطابق با معانی وسیع تری است که از متن گرفته شده ، باید نیت و انتظارات حاصل شود.

و این حس زمینه از تطبیق ساده کلمات و سپس عبارات به تطبیق ایده ها تبدیل شده است. و معانی آن ایده ها با گذشت زمان و زمینه تغییر می کند. با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با آن جستجوهای دیگر ، تطبیق موفقیت آمیز می تواند از طریق منابع عمومی مورد استفاده قرار گیرد. و ممکن است منابع عمومی بر اساس شبکه های اجتماعی شخص متمرکز شود.

با ظهور دستگاه های قابل حمل ، تلفن های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی ، ساعت و حسگرهای مختلف ، این ابعاد زمینه ای بیشتر برای مصرف کننده و تبلیغ دهنده فراهم می کند تا با استفاده از چنین عواملی اضافی که می تواند جمع آوری شود مانند: سلامتی نسبی فرد ، ثروت ، و وضعیت های مختلف دیگر ، زمان روز ، عادات شخصی ، تحرک ، مکان ، آب و هوا و خدمات و فرصت های اطراف ، اعم از شهری یا حومه ، مانند رویدادها ، غذا ، تفریح ​​و تجارت. زمینه های اجتماعی و تأثیرات تأمین منابع گسترده نیز می توانند از عوامل مرتبط باشند.

دور شدن از ورودی صفحه کلید و جعبه جستجو برای دسترسی صوتی ، جدا از راحتی ، عوامل دیگری را نیز با درجات مختلفی از دقت و تناسب در دسترس قرار می دهد ، مانند شخصیت ، لحن ، خلق و خوی ، لهجه ، قومیت و حتی عناصر شنیده شده از نزدیکی مردم و محیط پس زمینه

جستجو در حال تغییر از کلمات کلیدی صریح است: در نمایش تلویزیونی w ، آیا x با y یا z ازدواج کرد ، یا نتایج انتخابات برای نامزد x در شهرستان y برای این تاریخ z ، یا امتیازات نهایی برای تیم x در بازی y برای این تاریخ z به صداگذاری از a زمان و مکان خاص: سلام ، پس چه کسی برنده شد. و گرفتن نتایجی که فرد انتظار دارد.

منبع

 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 50

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما