محل لوگو

ایده های ناب کسب و کار اینترنتی


- آیا منابع من کافی است؟

 

اگر هنگام راه اندازی پروژه من پول کمی برای سرمایه گذاری داشته باشم ، باز هم باید مطمئن شوم که تمام منابع مورد نیاز برای راه اندازی روان فروشگاه اینترنتی خود را در اختیار دارم.

 

- آیا من ایده هایی برای برجسته کردن دارم؟

 

بدیهی است که من تنها کسی نیستم که این ایده از تجارت آنلاین را داشته ام. در حال حاضر جمعیت ثروتمند و متنوعی وجود دارد. چگونه می توانم برجسته باشم؟ علاقه بازدیدکنندگان را جلب می کنید؟

 

روند ایجاد مشاغل من

اولین نکته ای که هنگام تصمیم گیری برای پیوستن به دنیای کارآفرینی باید به آن توجه کنید ، قانونی بودن فروشگاه تجارت الکترونیکی شماست. برای اطمینان از تجارت الکترونیکی که به قوانین فرانسه احترام می گذارد ، ایجاد یک تجارت برای فروش آنلاین کارهای خود اجباری است.

 

اقداماتی برای شناخته شدن خود

برای اینکه بتوانید فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را برای فروش محصولات خود سودآور کنید ، باید از جعبه "بازاریابی وب" استفاده کنید.

 

داستان هایی در شبکه های اجتماعی ، ایجاد محتوای اصلی مانند یک ویدئو ، توسعه همکاری با اینفلوئنسرهای هدفمند ، برنامه ریزی فیلم های زنده ... برای موفقیت در دنیای کارآفرینی و کارکردن تجارت الکترونیکی خود ، به خودم پیشنهاد دید می دهم در وب به لطف این تکنیک های غیرمترقبه بازاریابی وب!

 

2. فروشگاه dropshipping ایجاد کنید

اصل آنچه dropshipping نامیده می شود ، فروش یک محصول بدون نگرانی در مورد مدیریت سهام است.

 

واضح است که ، برای رها کردن کالا ، باید به یک تامین کننده نزدیک شوم ، محصولات آنها را در ویترین فروشگاه آنلاین خودم قرار دهم و با اجازه دادن به همان تأمین کننده ، سفارش را به آدرس مشتری مربوطه ارسال می کنم. اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید وارد این سایتشوید.

 

بسیار سودآور ، این نوع تجارت آنلاین به سرمایه گذاری زیاد دیگری نیاز ندارد ، زیرا باز کردن یک بستر وب برای فروش مقالات برجسته کافی است.

 

با التزام به روش تجارت الکترونیکی dropshipping ، مانند سیستم عامل Dropizi ، از فروش محصول با حاشیه کمتری برای خودم اطمینان حاصل می کنم.

 

با این حال ، من به میزان قابل توجهی تعهدات سرمایه گذاری خود را کاهش می دهم: با راه حل تجارت الکترونیکی که dropshipping نشان دهنده آن است ، نیازی به انبار برای ذخیره محصولات نیست و بنابراین ، بدون مدیریت تدارکات! مهمترین مورد در این تجارت محصول و استراتژی بازاریابی است که شما می خواهید با اهرمهای مختلف دیجیتال (تبلیغات پولی از طریق adwords یا تبلیغات فیس بوک ، مراجعه طبیعی ، ایمیل و غیره) به کار بگیرید.

 

برای شروع موثر در dropshipping ، راه حل Dropizi ایده آل است.

 

dropizi-dropshipping

بر اساس پلت فرم WiziShop ، 100٪ به dropshipping اختصاص یافته است. شما بسیاری از تامین کنندگان یکپارچه ، یک آموزش ویدیویی کامل در مورد فروش آنلاین بدون سهام و البته همه ویژگی های لازم برای موفقیت در این تجارت را کشف خواهید کرد!

 

3. نام تجاری خود را راه اندازی کنید

در میان بسیاری از مارک هایی که در بخش تجارت الکترونیکی وجود دارد ، ایجاد یک استراتژی برای برجسته سازی و در نتیجه ایجاد یک مارک تجاری که با خریداران بالقوه آینده صحبت می کند ، مهم است. برای کسب درآمد اینجا کلیک کنید تا شما را از 0 تا 100 با کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم

 

سبک خود را ایجاد کنید و مشتریان خود را هدف قرار دهید

اول از همه ، من باید خودم را یک سبک پیدا کنم. سبکی که منحصر به برند من خواهد بود و با گذشت زمان به یک متحد جدایی ناپذیر تبدیل خواهد شد. به این ترتیب می توانم مشتریان آینده خود را هدف قرار دهم و به بهترین وجه خواسته های آنها را برآورده کنم.

 

روی کیفیت تمرکز کنید

کیفیت و نه کمیت همان چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که بدنبال کالایی برای خرید هستند بدنبال آن هستند.

 

وفاداری مشتری را ایجاد کنید

شبکه های اجتماعی همه چیز را به خوبی نشان می دهند: گفتن زندگی روزمره ، به اشتراک گذاشتن داستان و ایجاد پیوندهای بسیار قوی با مخاطبان به تضمین وفاداری بسیاری از مشتریان در طولانی مدت کمک می کند.

 

4- یک فریلنسر شوید

خداحافظی با حقوق و دستمزد و سلام کار مستقل!

 

نویسنده ، مدیر وب سایت ، توسعه دهنده ، حسابدار ، طراح گرافیک ، مترجم ، مدیر جامعه ... مشاغل زیادی وجود دارد که به شما اجازه می دهد به عنوان یک مستقل ، یعنی به عنوان یک کارآفرین خرد ، تمرین کنید.

 

با درگیر شدن در این پروژه ، من رئیس خودم می شوم ، برنامه های خود را همانطور که آرزو می کنم تنظیم می کنم ، چارچوب حرفه ای خود را ایجاد می کنم و مهمتر از همه ، هر فرصتی را برای خودم ایجاد می کنم تا پروژه خود را به یک تجارت تبدیل کنم. شکوفا!

 

تشریفات اداری

برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آزاد ، یا یک کارآفرین خرد ، باید برخی مراحل را برای به دست آوردن "شناسنامه" آزادکار ، یعنی به طور خاص شماره SIRET برداشته شود. قبل از شروع ماجراجویی در زمینه کارآفرینی در تجارت الکترونیکی ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنم که مقررات قانونی از قبل تهیه شده اند:

 

درخواست ثبت نام مستقیماً به مرکز تشریفات تجاری (CFE) در منطقه محل اقامت من است

ثبت نام در مرکز مالیات

ثبت نام در اتاق بازرگانی و صنایع

ثبت نام در U

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 117

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما