محل لوگو

آموزش جامع قانون جذب


اگر لازم است روی یک کلمه یا یک واقعیت خاص در یک جمله تأکید کنید ، می توانید برای تأکید بر آن از حروف کج استفاده کنید. همانطور که گفته شد ، در صورت استفاده بیش از حد ، حروف کج و سایر تغییرات فونت تأثیر خود را از دست می دهند. بهترین کار این است که از چنین وسایلی به میزان کم استفاده کنید و برای نوشتن نظر خود به نوشتن قوی و قرارگیری استراتژیک کلمات اعتماد کنید.

 

قبل از ظهور پردازش کلمات ، زیر خط زدن کلمات برای نشان دادن تأکید معمول بود. هنوز می توانید از خط زیرین در نوشتن خود استفاده کنید و درست باشید.

 

چرا ساندویچ را با خردل روی سارا دادید؟ این ساندویچ کیسی بود.

با این حال ، اصطلاحات الكترونیكی شیوه ای فعلی تر و شیك تر برای تأكید بر یك كلمه یا عبارت است.

 

در قاره آفریقا امروز کمتر از پنج هزار کرگدن سیاه باقی مانده است.

سرانجام ، او چهره زیر کاپوت شنل را دید. اون بود

اصطلاحات الكترونیكی می تواند برای تأكید همزمان چند كلمه مفید باشد و به ویژه اگر در یك كلمه تأكید شود ، مانند مثالهای بالا بسیار مفید است. اما در صورت استفاده بیش از حد ، تغییر بیش از حد قلم می تواند خواننده را گیج کرده و تحت فشار قرار دهد. در جهان کلمه نوشتار ، "شوک و هیبت" است.

 

نکته ای در اینجا: می خواهید مطمئن شوید که نوشته هایتان همیشه عالی به نظر می رسند؟ Grammarly می تواند شما را از غلط املایی ، اشتباهات دستوری و علائم نگارشی و سایر مشکلات نوشتن در تمام وب سایت های مورد علاقه شما نجات دهد.

نماد ارتباط مطمئن اگر به دنبال یادگیری قانون ارتعاش هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با قانون ارتعاش آشنا کنیم

با اطمینان بنویسید

پیشنهادهای بی درنگ برای نوشتن واضح و بدون اشتباه

تأکید از طریق قرار دادن کلمه یا بند استراتژیک

هنگامی که هدف شما این است که خواننده را به سمت واقعیت ها و عبارات اصلی سوق دهید ، استفاده از قیدهای مقدماتی و عبارات قید می تواند بسیار مثر باشد. برخی از نمونه های این موارد به ویژه به ویژه از همه مهمتر و بالاتر از همه هستند. سایر قیدها در موقعیت مقدماتی نیز به خوبی کار می کنند. در مثال زیر ، خواهید دید که موقعیت کلمه در یک جمله چه تفاوتی ایجاد می کند: تکرار اول در مقایسه با حالت دوم از نظر لحنی تقریباً گاه به گاه به نظر می رسد.

 

او به طرز چشمگیری از پیشتاز صدمه دید.

نکته قابل توجه این که او بدون هیچ گونه آسیبی از پیشتاز بیرون آمد.

تکرار یک عبارت همچنین می تواند تأثیر قانع کننده ای در نوشتن شما داشته باشد و به طور ریتمیک بر اصل پیام اصلی شما تأکید کند.

 

چگونه می توانست بپرسد که من واقعاً کدام یک از آنها را دوست داشتم؟ او بود همیشه او بوده است.

روش دیگر تأکید در مجموعه ای از جملات ، قرار دادن یک جمله کوتاه تاکیدی برای "نقطه گذاری" یک نکته مهم و حتی افزودن عنصری از نمایش است.

 

جیم تصمیم گرفت بفهمد آیا بازی فریزبی در یک کارخانه تولید شیشه ایده بدی است؟ بود.

با احتیاط استفاده کنید: پررنگ ، بزرگ و علامت تعجب

از قلمهای Boldface برای جلب توجه به کلمات یا عبارات کوتاه می توان کم استفاده کرد و بیشتر در نوشتن مشاغل دیده می شود. استفاده از boldface برای تأکید برای نوشتن دانشگاهی مناسب نیست.

 

سیگار کشیدن در محل کار مجاز نیست.

پیش نویس باید سه روز قبل از پایان مهلت انتشار ارسال شود.

نوشتن "همه حروف" به ندرت قابل توجیه است و اگر زیاد از حروف بزرگ استفاده کنید ، پاراگراف های شما احمقانه و آشفته به نظر می رسند. در ارتباطات الکترونیکی حتی می توان آن را فریاد زدن نیز درک کرد.

 

پیش نویس باید سه روز قبل از مهلت انتشار ارسال شود.

برخی از افراد ممکن است در واقع از سبک مثال فوق آزرده شوند. بنابراین ، از تمام پایتخت ها بسیار کم استفاده کنید (و هرگز در نوشتن آکادمیک استفاده نکنید).

 

"مراقب باش!" گریه کردم.

به همین ترتیب ، علائم تعجب مطمئناً در نوشتن انگلیسی جای دارد ، اما اغلب آنها مورد سو ab استفاده قرار می گیرند. آنها می توانند به طور م effectivelyثر در داستان نویسی و غیر رسمی استفاده شوند ، اما شما باید از آنها در نوشتن تجارت و دانشگاه اجتناب کنید. استفاده از یک علامت تعجب به معنای فریاد یا هیجان شدید است و باید مختص شرایط منحصر به فرد باشد.

 

خروج به سمت راست شماست!

با سر خاموش!

نکته آخر در مورد تعجب: اگر از آنها استفاده کردید ، به یاد داشته باشید که فقط به یکی از آنها احتیاج دارید. نه دو ، نه پنج ، نه هفت. یکی

منبع

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما