محل لوگو

کسب درآمد آسان با ایده های ناب


1. ایجاد بات چت

Chatbots محبوب ترین در حال حاضر هستند. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در حال پریدن روی واگن چت بات هستند و از جمله این ابزارهای فناوری را برای خدمات مشتری ، بازاریابی ، فروش و حتی فرآیندهای داخلی پیاده سازی می کنند. و اکنون چت بات ها به لطف زبان (NPL) و هوش مصنوعی پشتیبانی کننده از آنها ، به برنامه نویسی زیادی احتیاج ندارند.

 

اگرچه این مسئله برای شما پیچیده به نظر می رسد ، اما داشتن چنین دانش عمیقی از برنامه نویسی برای ایجاد چت بات دیگر ضروری نیست. در واقع ، سیستم عامل هایی مانند ChattyPeople وجود دارد که به لطف داشبورد قدرتمند خود ، آنها را در عرض چند دقیقه به صورت رایگان ایجاد می کند. از آنجا که بسیاری از مشاغل وقت انجام این کار را به تنهایی ندارند ، می توانید با ایجاد حساب ChattyPeople خود این کار را برای آنها انجام دهید.

 

2. در Mercado Libre کسب و کار راه اندازی کنید

تجارت در Mercado Libre یک روش عالی برای سازماندهی خانه خود در حالی که درآمد اضافی کسب می کنید است. علاوه بر این که به شما امکان می دهد از هرجایی که به اینترنت متصل هستید کار کنید ، به شما امکان می دهد ساعات کاری خود را نیز انتخاب کنید.

 

می توانید با فروش مجموعه ای از کالاهای جمع آوری شده در طول سال ها شروع کنید و با گذشت زمان ، این می تواند به یک تجارت تمام وقت تبدیل شود و در آنجا محصولات را به صورت آنلاین جستجو کرده و برای سود مجدد آنها را بفروشید. با این سود می توانید به رشد تجارت خود ادامه دهید.

 

3- به یک شرکت فروش مستقیم بپیوندید

شرکت های فروش مستقیم راهی عالی برای کسب درآمد اضافی هستند. شما می توانید ساعات کار خود و میزان منابعی را که می خواهید در این موضوع سرمایه گذاری کنید انتخاب کنید. به دنبال شرکتهایی باشید که از شهرت خوبی برخوردار بوده و مردم از قبل آنها را می شناسند.

 

همچنین ، در مورد محصولی که قصد فروش آن را دارید تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که چیزی را انتخاب می کنید که باید بطور منظم بخرید و همیشه به آن نیاز دارید و همچنین چیزی با هزینه مناسب. یا می توانید به دنبال محصولی با تقاضای زیاد اما عرضه کم در منطقه خود باشید.

 

برای دانستن بیشتر: با ذوق و سلیقه خود برای موسیقی درآمد کسب کنید: 5 مشاغلی که می توانید باز کنید

4- دستیار مجازی شوید

این نوع مشاغل نیمه وقت فقط درصورتی باید جستجو شود که بسیار منظم باشید و توانایی انجام چند کار را داشته باشید. دستیار مجازی بودن آسان نیست اما می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. به عنوان یک دستیار مجازی ، شما مسئول کارهای اداری ، از جمله برنامه ریزی جلسات ، پاسخ به ایمیل ها ، تخلیه اطلاعات و حتی حضور در برخی از سیستم عامل های اجتماعی ، از جمله موارد دیگر هستید.

 

5. رونویسی کنید

هزینه های مختلفی وجود دارد که آنها می توانند به شما برای رونویسی متن پرداخت کنند و بهترین قسمت این است که شما به هیچ دانش پیشرفته ای فراتر از توانایی نوشتن سریع روی رایانه نیازی ندارید. داشتن برخی از تجربه ها می تواند به شما کمک کند مشتریان بزرگتری را به دست آورید ، اما لازم نیست.

 

کاری که شما انجام می دهید گوش دادن به فایل های صوتی و نوشتن آنچه که در حال گوش دادن به بهترین شکل ممکن هستید. این شغل می تواند کمی خسته کننده و کسل کننده باشد ، اما روش خوبی برای شروع کسب درآمد اضافی است.

 

6. نظر سنجی کنید

پاسخ به نظرسنجی ها کار ساده ای است ، با این وجود مبلغی که می توانید دریافت کنید به شرکتی که در آن کار می کنید و مدت زمان انجام آن بستگی دارد.

 

معمولاً نظرسنجی های مربوط به اطلاعات جمعیتی و عادات مصرفی شما ، و پس از پاسخ دادن به زمینه های مورد نیاز ، شرکت ها از طریق کیف پول الکترونیکی مانند Paypal به شما پول می پردازند. ممکن است مجبور شوید به س questionsالات مربوط به کالایی یا خدماتی که در محل زندگی شما ارائه می شود پاسخ دهید یا نظر خود را درباره چیزی اعلام کنید. گزینه ها بی پایان هستند.

 

7. وب سایت ها را تست کنید

آزمایش وب سایت ها یک روش عالی برای کسب درآمد از راحتی خانه پس از یک روز طولانی کار است. روند کار بسیار ساده است ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که منتظر دستورالعمل شرکتی باشید که برای انجام این کار در آن ثبت نام کرده اید و مطمئن شوید که وب سایت به راحتی قابل استفاده است ، کاربرپسند است و به همان روشی که هست کار می کند. که آنها انتظار دارند.

 

8. فروشنده شوید

به مارک هایی مانند مری کی و آون فکر کنید. اگر می توانید خود را به عنوان نماینده آنها و فروش محصولاتشان تصور کنید ، می توانید یک فروشنده نیمه وقت شوید. شما می توانید خدمات خود را به دوستان خود ارائه دهید و رویدادهایی را ترتیب دهید که افراد بتوانند در آنجا با برند و محصولات آشنا شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر: 9 روش جدید برای کسب درآمد آنلاین

با گذشت زمان ، شما قادر به ایجاد یک مشتری مشتری وفادار خواهید بود که در صورت نیاز به محصولات جدید به شما مراجعه می کنند. مقدار پول به مارک تجاری شما بستگی دارد ، اما به طور کلی شما می توانید تا 35 درصد در کمیسیون هزینه کنید. بهترین قسمت این است که شما می توانید ساعات کار خود را انتخاب کرده و در طول مسیر با افرادی ملاقات کنید.

 

9. کلاسهای زبان برگزار کنید

اگر به زبان دوم آنقدر خوب صحبت می کنید که آن را به کسی یاد دهید ، این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ، می توانید دوره هایی را به زبان مادری خود تدریس کنید. خارجیانی مایل به یادگیری زبان های مختلف خواهند بود و می توانید به صورت آنلاین به آنها آموزش دهید.

 

می توانید شروع کنید

 

سایت منبع

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما