محل لوگو

تاثیر کرونا بر مهندسین آینده


تاثیر رنگهای ترند در کرونا

همه گیرى به طور واضح احساس بیقراری ، تاثیر کرونا بر آینده مهندسین اندوه و اضطراب را در بین بسیاری از ما افزایش داده است. این به معنای دیدن طراحی بیوفیلی بیشتر به ویژه در مناطق ساکنین شهر است یعنی به سمت تنهایی که از احساس بودن در طبیعت تقلید می کند. بنابراین انتخاب رنگهایی با الهام از طبیعت که احساس اطمینان و آسایش را برای آینده غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند ، ضروری است.

 

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

تاثیرات مهم کرونا برای دفاتر منزل

با قفل شدن ، بسیاری از شرکت ها کار خود را به خانه منتقل کرده اند و برای کار در آن به یک فضای کاری جذاب ، راحت و کاربردی احتیاج دارند. فناوری در خط مقدم دفاتر منازل است. کتابخانه ، مجموعه رسانه ها ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ استودیوی ضبط. همه شرکت ها متوجه می شوند که اکنون زندگی آنلاین است و خانه های ما باید از این امر پشتیبانی کنند. اگر مشاغل تصمیم بگیرند که کار از راه دور به همان اندازه کارآمد باشد که دفتر باشد ، ممکن است تعیین کند که دفتر فیزیکی یک هزینه غیر ضروری است و مدل کسب و کار را از راه دور دائمی می کند و این باعث تقویت طراحی دفاتر خانه می شود!

 

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟

ظهور صنعت طراحی داخلی در زمان کرونا

علاقه به طراحی داخلی بیشتر خواهد شد زیرا همه می خواهند خانه خود را در اسرع وقت بدون ترس از قفل شدن به دلیل شیوع احتمالی آینده ، ساخت تالار نوسازی کنند. پیشنهادهای نوسازی روز افزون در حال افزایش است، زیرا آنها می دانند ذهن مردم در حال حاضر به زندگی در خانه ای زیبا ، مثبت و دارای توانایی حفظ آنها هنگام بسته شدن سایر نقاط جهان بستگی دارد. اساساً طراحی داخلی پس از همه گیر ممکن است مثل یک ترکیب کامل از نسخه بهتری امروزه تصور شود.

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما