محل لوگو

طراحی ویلا


محل اقامت

 

خانه کاملاً جدید طراحی واقع در طراحی ویلا شهرنشینی منحصر به فرد فوئنته دل گالو ، فقط 100 متری از یارو پونتالئو.

 

چیزی بهتر از نگاهی به عکس های خانه طراحی ویلا برای دانستن اینکه این مکان مکانی عالی برای استراحت است ، از یک محیط بی نظیر و ساکت تنها سه کیلومتری یکی از جوی ترین شهرهای ساحل طراحی ویلا کادیز لذت ببرید. لوکس برای تعطیلات.

 

این خانه دو طبقه دارد:

 

طبقه همکف (1 اتاق خواب): اتاق نشیمن ناهار خوری با پنجره های بزرگ طراحی ویلا به ایوان و استخر ، آشپزخانه با دسترسی به ایوان ، انبار ، حمام با دوش و اتاق خواب دو نفره با دسترسی به پشت باغ.

 

طبقه اول (3 اتاق خواب): اتاق سوئیت با حمام کامل و رختکن بزرگ طراحی ویلا ، اتاق 5 نفره و اتاق 2 یا 3 نفره (مشورت کنید). پایین سالن یک حمام کامل خانوادگی وجود دارد. این سه اتاق خواب پنجره طراحی ویلا های بزرگی به یک تراس دارند که می توانید دریا را از آن ببینید.

 

محیط زیست

 

شهرنشینی "La Fuente del Gallo" در حدود 2 کیلومتری مرکز کانیل ، در ساحل زیبا با صخره هایی طراحی ویلا واقع شده است که نام خود را به آن داده است. یک مکان عالی ، زیرا منطقه ای آرام و کاملاً متصل به هم است و تنها 5 دقیقه از طیف وسیعی از رستوران ها ، بارها و مغازه ها در شهر Conil فاصله دارد.

مشخصه آن شهرنشینی بودن کلبه های چوبی در قطعات مستقل ، با پوشش گیاهی فراوان طراحی ویلا ، نزدیک به ساحل و بسیار آرام ، به ویژه در شب است.

در فاز قدیمی شهرنشینی ، ساحل Fuente del Gallo و در فاز جدید ، طراحی ویلا یاروی Puntalejo قرار دارد ، درست همان جایی که صخره های زیبای Conil آغاز می شوند. ویلاهای ما در این منطقه جدیدتر از شهرنشینی واقع شده اند ، فقط 100 متر از Cala de Puntalejo.

 

فعالیت ها و جاذبه ها

 

این منطقه برای پیاده روی طولانی روی شن و ماسه طراحی ویلا ، به ویژه هنگام غروب آفتاب ، جایی که می توانید زیبایی صخره های روشن شده توسط غروب آفتاب را بخاطر آورید بسیار مناسب است. علاوه بر این ، این سواحل در طول روزهای شرقی بسیار توصیه می شوند ، زیرا هنگام وزش آن ، تنها سواحل در منطقه هستند طراحی ویلا که می توان از باد پناه گرفت.

آنها سواحل با آبهای کریستالی ، با شن و ماسه طلای خوب و بسیار کم عمق هستند ، طراحی ویلا که آن را برای حمام کودکان مناسب می کند. در آنها می توان Tres Piedras معروف را یافت که با شنا در هنگام جزر و مد به راحتی در دسترس است.

در همان شهرنشینی ، یک سوپرمارکت در طول سال ، سه رستوران و در فصل تابستان chiringuitos در ساحل باز است.

  انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما