محل لوگو

کسب درآمد از اینترنت در منزل


1. بازاریابی وابسته

برای افرادی که با بازاریابی شرکت های وابسته آشنا نیستند ، این فقط بازاریابی ارجاعی است که در آن کمیسیون بدست می آورید. بگذارید بگوییم شما یک وب سایت دارید و یک کتاب در مورد آمازون ارجاع می دهید. وقتی بازدید کننده روی پیوند وابسته کلیک کرده و کتاب را خریداری می کند ، آمازون درصدی از فروش را به شما پرداخت می کند. مردم بازاریابی شرکت های وابسته را دوست دارند زیرا می توانند با کمترین هزینه راه اندازی کسب درآمد غیر فعال را شروع کنند.

 

مرتبط: 5 راه برای اطمینان از اینکه کارمندان از راه دور احساس می کنند عضوی از تیم هستند

 

2. انیماتور

آیا شما فردی هنرمند و خلاق هستید که قادر به ایجاد انیمیشن و جلوه های تصویری برای تلویزیون ، فیلم ، بازی های ویدیویی و سایر انواع رسانه ها است؟ سپس می توانید در خانه به عنوان انیماتور مستقل کار کنید. (من شخصاً دیده ام که انیماتورها در سایتهایی مانند Upwork هر ساعت بین 25 تا 106 دلار درآمد کسب می کنند.)

 

3. نانوا / پذیرنده / آشپز

اگر مهارت در پخت یا پخت و پز دارید ، اشتیاق خود را به یک تجارت جانبی تبدیل کنید. از آشپزخانه خود می توانید یک کار پذیرایی را شروع کنید یا یک آشپز شخصی شوید. اگر نانوا هستید ، می توانید کالاهای خود را به دوستان ، همسایگان ، آنلاین یا در بازارهای محلی کشاورزان بفروشید.

 

4. بلاگر

شروع بلاگ نویسی ارزان و آسان است. این کار به همین سادگی است که شما فقط در مورد موسیقی یا غذای مورد علاقه خود می نویسید و در نهایت می توانید از سایت خود درآمدزایی کنید. فقط بخاطر داشته باشید که هنگام پرداخت وجه در وبلاگ خود باید به بیمار هزینه پرداخت کنید. اگر این چیزی است که می خواهید دنبال کنید ، این راهنما را ببینید.

 

5. دفتردار

باور کنید یا نکنید ، برای شروع حسابداری لازم نیست CPA باشید. فقط برای یک دوره حسابداری در کالج جامعه یا حتی آنلاین ثبت نام کنید (مانند این دوره از The Accounting Coach). پس از اتمام دوره ، می توانید درآمد خود را شروع کنید و طبق گزارشات ، حقوق متوسط ​​34000 دلار است. (برخی از دفترداران خانه ای که شخصاً با آنها صحبت کرده ام بیش از 70 هزار دلار درآمد دارند).

 

6. مراقب کودک

چه فقط برای چند ساعت یا برای کل روز ، اداره یک کار مراقبت از کودکان از خانه شما می تواند سودآور باشد. فقط مطمئن شوید که مجوزها و مجوزهای صحیح را دریافت کرده اید.

 

7. هماهنگ کننده تحقیقات بالینی

هماهنگ كنندگان تحقیقات بالینی به مدیریت عملیات آزمایش های بالینی كمك می كنند. با این شغل می توانید بیش از 48000 دلار درآمد کسب کنید و نیازی به مدرک کارشناسی ندارید.

 

مرتبط: سرپیچی از کلیشه ها: آنچه باید درباره Gen Z بدانید

 

8. مشاوره

اگر در زمینه خاصی تجربه و دانش دارید ، به اشتراک گذاشتن آن با دیگران فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر حسابدار یا وکیل هستید ، می توانید برای یک سکه زیبا به مشاغل کوچک مشاوره ارائه دهید. همچنین می توانید در مورد چگونگی استفاده از یک برنامه نرم افزاری جدید یا نحوه سازگاری با محیط زیست با مشاغل مشورت کنید. (اگر علاقه مند هستید ، شرکت من یک راهنمای مشاوره برای شروع کار ارائه می دهد.)

 

9. نماینده خدمات مشتری

آیا مهارت های ارتباطی عالی دارید؟ آیا اینترنت ثابت و قابل اعتمادی هم دارید؟ سپس می توانید به عنوان نماینده خدمات مشتری در هر ساعت بین 8 تا 15 دلار درآمد کسب کنید.

 

10. ورود اطلاعات

وارد کردن داده برای مشاغل جالبترین مشاغل نیست. با این حال ، شما به تجربه قبلی نیازی ندارید و می توانید از 10 دلار در ساعت شروع کنید.

 

11. کپی نوشتن

می توانید برای مشاغل از خانه خود کپی بنویسید و در بعضی موارد تا شش رقم درآمد کسب کنید. Fiverr یا Upwork را امتحان کنید تا بازی های خود را پیدا کنید.

 

12. مالک فروشگاه تجارت الکترونیکی

پنج نوع مدل کسب و کار تجارت الکترونیکی وجود دارد: تقسیم کالا ، عمده فروشی ، تولید ، برچسب زدن سفید و اشتراک. به لطف سایتهایی مانند Shopify ، Magento و WooCommerce ، شما می توانید به سرعت فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید.

 

13. ویرایش و تصحیح

شرکت هایی مانند Book in a Box در هر ساعت حدود 20 دلار به ویراستاران ، طراحان کت کتاب و تصحیح کنندگان پرداخت می کنند.

 

14. برنامه ریز رویداد

چه در صورت برنامه ریزی برای عروسی ، جشن تولد یا یک رویداد شرکتی ، افراد به دنبال افراد سازمان یافته ای هستند که بیشتر برنامه های رویداد را برای آنها انجام دهند.

 

مرتبط: 4 اصولی را که به این شرکت مجازی کمک می کند تا به یکی از بهترین فرهنگ های آمریکا تبدیل شود بیاموزید

 

15. فیلم ها و فیلم های آموزشی پست

آیا واقعاً در کاری مهارت دارید؟ سعی کنید یک حساب YouTube ایجاد کنید و از خود فیلم بگیرید و به دیگران در مورد نحوه انجام آنچه در آن مهارت دارید آموزش می دهید. برای شروع کسب درآمد نقدی ، در برنامه شریک YouTube ثبت نام کنید تا بتوانید از هر 1000 بازدید 1 تا 2 دلار درآمد کسب کنید.

 

16. گرانت نویسنده

دانشگاه ها ، بیمارستان ها و سازمان های غیر انتفاعی معمولاً نیاز به درخواست پول کمک مالی دارند. از آنجا که نوشتن این برنامه ها دشوار است ، این مشاغل اغلب به نویسندگان گرانقدر کمک هزینه کمک می کنند. به عنوان نویسنده کمک هزینه ، می توانید سالانه 40300 تا 67،000 دلار درآمد کسب کنید

منبع:

http://blogs.harvard.edu/gumaste/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

  انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما