محل لوگو

ایده های کار در منزل


اجرای ایده ها بسیار دشوارتر از تولید است. بهتر است به جای اینکه سالها در مورد کارهایی که انجام می دهید تعمق کنید ، وقت خود را صرف یک برنامه تجاری و ایجاد یک گردش کار کنید. و برای درک اینکه چه کاری باید انجام دهید ، این مقاله به شما کمک می کند. با توجه به علایق و شایستگی های خود یک مبحث انتخاب کنید ، ایده پیدا کنید و آنها را زنده کنید!

فقط بخاطر داشته باشید: حتی بهترین محصول نیز خودش را تبلیغ نمی کند. برای داشتن حداکثر نتیجه از نظر بازدید به سایت ، تبدیل ، هدایت و فروش ، شما نیاز به یک تبلیغ تجاری جامع دارید. اگر قصد راه اندازی کار در منزل دارید اینجا کلیک کنید.آموزش کار در منزل بدون نیاز به هزینه اضافی

فهرست مطالب:
حراجی
دست ساز
محصولات آموزش و اطلاع رسانی آنلاین
سرگرمی
وبلاگ نویسی
خدمات مفید
مشاوره برای افراد
خدمات B2B
منوی ایده های دیوانه
شما توانایی دریافت اعلان را مسدود کرده اید و در اعلان مشترک هستید
حراجی
طی سال گذشته ، بیش از 35٪ از مردم روسیه خریدهای اینترنتی انجام داده اند و این تعداد فقط در حال رشد است. یک فروشگاه آنلاین افتتاح کنید و محصولاتی را که در آن مهارت دارید بفروشید. شما می توانید این کار را در وب سایت خود انجام دهید ، حتی از طریق شبکه های اجتماعی از طریق یک صفحه فرود بفروشید. یا از خدمات شخص ثالث - Avito ، Ebay ، Amazon و دیگران استفاده کنید.

الکترونیک تمام رکوردهای فروش اینترنتی را می شکند. اگر راهی برای یافتن رقابت با زنجیره های اصلی و به حداقل رساندن خطر آسیب دیدن اسباب های خود هنگام تحویل پیدا کردید ، این گزینه خوبی است.
تن پوش. بسیاری از چیزها بدون امتحان کردن قابل برداشت است و مردم به طور فعال از طریق اینترنت آنها را خریداری می کنند - می توانید با فروش از طریق شبکه های اجتماعی هزینه ها را به حداقل برسانید و قیمت های مطلوبی را ارائه دهید در مورد نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین "VKontakte" در وبلاگ ما بخوانید.
کتابها بله ، کاغذ به نظر قدیمی می رسد ، اما اکنون در سایت ها ترجیح داده می شوند که سفارش دهند ، زیرا قیمت در فروشگاه های آفلاین سر به فلک کشیده است.
99 ایده تجارت اینترنتی
کالاهایی از چین. کاملاً هرگونه: لباس ها ، لوازم جانبی و وسایل را در فروشگاه های چین سفارش دهید و آنها را به صورت آنلاین در منطقه خود بفروشید - به دلیل تحویل سریعتر نسبت به AliExpress برتری خواهید داشت. تنها یافتن یک تامین کننده مطمئن بسیار مهم است تا کیفیت پایین محصول باعث ضرر و زیان شما نشود.
انجمنها و حسابهای تبلیغاتی. اول ، البته ، آنها باید ارتقا پیدا کنند. ربات بخرید و کم فروشی کنید یا صادقانه افراد زنده را استخدام کنید و فروش بالایی داشته باشید - این به خود شما بستگی دارد. برای تبلیغات "سفید" SMM ، می توانید با ما تماس بگیرید.
غذای ارگانیک. می توانید با کشاورزان محلی ، باغبانان و جمع کننده های قارچ مذاکره کنید ، خریداران را به صورت آنلاین پیدا کنید و ترتیب تحویل را بدهید.
عتیقه جات فقط درصورتی که آن را درک کنید یا بخواهید آن را درک کنید مناسب است. در میان جمعیت همیشه یک لایه از متخصصان باستان وجود دارد - مهمترین چیز دستیابی به آنها و ارائه یک محصول مرتبط است.
کالاهای حیوانات خانگی به اندازه کافی عجیب و غریب ، مردم می توانند پس انداز کنند ، اما نه گربه ها و سگهایشان.

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما