محل لوگو

ایده کسب و کار اینترنتی


اکتبر 2016.

7. دوره های آنلاین را ارائه دهید

کسانی که در زمینه ها یا موضوعات تخصصی آگاهی دارند ، می توانید دوره های خود را از طریق وب سایت خود یا ایجاد لیست پستی ایجاد و بفروشید.

 

مربیگری

اگر تخصص بالایی دارید ، می توانید خدمات مشاوره یا مربیگری را بصورت آنلاین ارائه دهید و از طریق اسکایپ یا ایمیل ارتباط برقرار کنید.

 

مشاوره تخصصی

 

شروع کار مربیگری آنقدرها هم اگر به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید اینجا کلیک کنید که فکر می کنید دشوار نیست. کمی شجاعت و برنامه عملیاتی گام به گام کلید این کار هستند.

 

بسته به دوره رسمی برنامه های مختلف تحصیلی ، شما به عنوان یک مربی زندگی دو سال طول می کشد. پس از اتمام تحصیلات ، می توانید هزینه مربیگری را پرداخت کنید.

 

مطالعه مربیگری جهانی ICF بیش از 15000 تا 27000 مربی حرفه ای را در سراسر جهان ارزیابی کرده است. طبق نتایج ، مدت حقوق برای مربیان مادام العمر بین 210،000 تا XNUMX دلار آمریکا در سال است.

 

بیژن خلقی ، مربی آنلاین مجرب

9. خدمات / ابزارهای جستجوگرها را ارائه دهید

صنعت سئو بسیار بزرگ است ، مانند 80 میلیارد دلار عظیم. بر اساس تحقیقات Glen Allsopp ، آژانس های SEO هر ماه ده ها هزار دلار درآمد کسب می کنند. خوب آیا شما سئو خوبی هستید؟ شاید وقت آن رسیده است که نمایندگی خود را تأسیس کرده و خدمات بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید. آیا شما یک ارتقاء دهنده هستید؟ شاید بتوانید ابزار SEO را برای گروه خاصی از کاربران ایجاد کنید؟

 

10. یک بازاریاب وابسته باشید

 

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند.

بازاریابی وابسته یک صنعت پیشرفته است و برای بسیاری از کارآفرینان و وبلاگ نویسان به یک منبع حیاتی درآمد آنلاین تبدیل شده است.

 

به طور خلاصه ، Affiliateمنطقه ای است که شما ، بازاریاب شرکت وابسته ، یک محصول یا خدماتی را تبلیغ می کنید که از طریق پیوندها ، کدها ، شماره تلفن ها و غیره قابل پیگیری است. مختص شما است. سپس هنگامی که فروش از طریق لینک منحصر به فرد شما انجام می شود ، بخشی از درآمد را کسب می کنید.

 

به طور معمول ، بازرگانان اغلب از یک شبکه وابسته برای اجرای برنامه وابسته خود استفاده می کنند و همچنین به عنوان یک پایگاه داده برای محصولات خود عمل می کنند. سپس ناشران بسته به بازارشان می توانند محصولی را که می خواهند تبلیغ کنند انتخاب کنند. کمیسیون اتصال و به اشتراک گذاری فروش دو محبوب ترین شبکه وابسته هستند.

 

راه های بی شماری برای اداره مشاغل وابسته وجود دارد. اما به طور کلی ، ما فکر می کنیم فقط چهار مدل تجاری وابسته وجود دارد که به خوبی کار می کنند: اینفلوئنسر ، مدل طاقچه ، مکان و مدل "mega-mall". جری لاو ، رئیس WHSR در این مقاله به طور کامل این چهار مدل بازاریابی وابسته را توضیح داده است. پیشنهاد می کنم اگر هستید نگاهی بیندازید

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما