محل لوگو

ایده های جدید و نو کسب درآمد آنلاین


در دوره 2.0 ، که تمام دیجیتال به طور معمول در جامعه ریشه می شود ، تجارت الکترونیکی به عنوان یک تفسیر در جامعه ریشه انجام می شود ، تجارت الکترونیکی به عنوان ش تفدوتده اما ، امیدوارم که شما را از دنیای کارآفرینی وارد کنید و از آن بهره مند شوید؟ چگونه فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را تنها با تضمین سودآوری راه اندازی کنم؟ در اینجا 8 ایده کسب و کار آنلاین وجود دارد که بدون تأیید بیشتر راه اندازی می کنید!

 

تجارت الکترونیکی در چند رقم

قبل از ذکر برخی از ایده های سودمند تجارت آنلاین که اگر به طور معمول بالقوه عملی شود ، لازم است نگاه بیندازیم که فروش آنلاین در بازار خرده فروشی فرانسه نشان می دهد. در چند رقم ، عبارت تجارت الکترونیکی از:

 

9.1 ٪ *: تا به امروز ، فروش آنلاین حدود 9.1 از سهم تجارت خرده فروشی را نشان می دهد.

38.8 میلیون نفر: به طور متوسط ​​، از هر 10 فرانسوی که در وب سایت گشت و گذار ، 9 نفر از طریق اینترنت نخندید. بیش از یک سال ، این رقم حدود 38.8 میلیون فرانسوی را نشان می دهد.

61.5 یورو *: این مبلغ مربوط به متوسط ​​مبلغ است که در طی یک معامله اینترنتی کنترل شده است.

* این مقاله در ادامه مطالعه جمع آوری شده است (INSEE با فواد ، مدیامتری)

 

مزایای یک تجارت آنلاین

چه کسی آرزو نکرده که روزی رئیس می شود؟ فراتر از جنبه سلسله مراتبی و کنار گذاشتن شغل مزدی ، ایجاد تجارت الکترونیکی سهم خود را از مزایا به همرد.

 

هزینه عملیاتی

شروع کار شخصی با هزینه شخصی می توانید ترسناک باشید. با این حال ، این مکان یکی از اصلی ترین مزایای یک تجارت آنلاین است ، این است که هزینه های عملیاتی را در مقایسه با تجارت خرده فروشی سنتی به دلیل کاهش می یابد.

 

ارائه فروشگاه اینترنتی به خودتان به معنای پرداخت هزینه های ذاتی بستر وب است که میزبان تجارت الکمترونیکی است. این هزینه ها به طور کلی بسیار کم است.

 

مزایای تجزیه و تحلیل وب

این ابزار به هر شرکت اجازه می دهد تا اطلاعات متنوعی را در مورد بازدیدکنندگان از سیستم عامل خود و کنترل عیب خود و انواع مختلف را در مورد بازدیدکنندگان از سیستم عامل خود و شناور عامل خود و شنار عدد دود و شنودهای درود

 

پس از آن می توان ترافیک و علایق را مستقیماً مورد نظر قرار داد و اگر کرد ، و امکان تنظیم مجدد ارتباطات استراتژیک و فروش را فراهم می کند.

 

واضح است که ، به لطف تجزیه و تحلیل وب ، من می توانم مشتری من چه می خواهم و می توانم انتظار داشته باشم اگر راه بدر بر او باشد و اگر انتظار دارد که بهتر شود.

 

1. خلاقیت های خود را به صورت آنلاین بفروشید

من بیشتر یک کتابچه راهنمای هستم و دوست دارم اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید اینجا کلیک کنید اشیا روزمره ، لباس ، محصولات مختلف را که دیگر تناففددد بینگو ، این دلیل خوب برای ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی من برای فروش کار من است.

 

در حالي كه تجارت الكترونيكي داراي مزاياي تجاري است و به نظر من مي تواند در دسترس همه باشد ، اما باز هم نياز به بااديد دارد شکستن از دسترس نیست ، شما را در کمترین پروژه ای که بدون دقت مورد توجه قرار گرفته است ، در کمین است ... چگونه می توانم فروشگاه اینترنتی الکترونیکی خود را راه اندازی کنم و بیش از همه ، سایت تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد دهم سود آور بدارم؟

 

قبل از دانستن اینکه من می توانم از چه کاری شروع کنم و امیدوارم که از تجارت آنلاین خود سود ببرم ، لازم است که پایه ریزی شود ، حتی ضروری است:

 

ابزار لازم

شروع با تجهیزات و ابزار مناسب که من برای راه اندازی تجارت اگر به دنبال کسب درآمد هستید اینجا کلیک کنید خود را تبدیل به یک بازرگان ه من براک راه اندازی تجارت خود و تبدیل شدن به یک بازرگان الکترونیکی کوره زوه زوه زوه زه زمه زمه دمازی تجارت خود و تبدیل شدن به یک بازرگان الکترونیکی کوره زوه زوه زوه زوه زمه زمه زمه

 

یک کامپیوتر: همه چیز از آنجا شروع می شود! با این وجود ، کافی نیست خود را به یک رایانه معمولی مجهز کنید. از انتخاب مناسب محصول مناسب غافل نمی شود.

یک میزبان وب سایت: اگر خواهرم از طریق اینترنت چیزی بفروشم ، به یک فروشگاه ویترین ، مانند یک کشور دیگر در اینترنت ، در یک فروشگاه ویترین ، مانند یک فوشگناها و دو دمه دموشم ، به یک فروشگاه ویترین ، مانند یک فروشگاه دیگر و یکی دیگر از فروشگاه های دیگر ، یکی از فروشگاه های دیگر است. برای اینکه محصولات من را در وب ذخیره کنید ، باید سایتی ایجاد کنید. و این سایت تاجر باید توسط "CMS" نامگذاری شود که می تواند میزبانی کند که من نمی توانم یک بستر ایجاد کنم که اگر از آن آسان باشد و بیش از هر چیز بسیار پویا باشد!

CMS معروف فرانسوی WiziShop است. این راه حل تجارت الکترونیکی به شما امکان می دهد خیلی راحت و سریع یک سایت فروش آنلاین ایجاد کنید: میزبانی ، الگوها ، مربیان کسب و کار ، ویژگی ها و غیره ، همه چیز در اشتراک شما گنجانده شده است!

 

سایت جادوگر

فروش خلاقیت خود را با WiziShop بصورت آنلاین - آزمون 15 روزه بصورت رایگان انجام دهید!

 

ایمیل شما

یک نام دامنه: اگر می خواهم بازدیدکنندگان در صورت نیاز به چیزی داشته باشید که مرا مرا پیدا کنید که به لطف محصولی ارائه می دهم که آنها را بفروشم نگه دارید ، باید من را به راحتی پیدا کنید: ، سپس من یک نام "مارک" پیدا کنم کنم و نام دامنه مرتبط را در اینترنت به خودم می دهم!

س سوال الاتی که قبل از شروع از خود بپرسید

اگر تجارت آنلاین در صورت اجرای صحیح ممکن است کمتری داشته باشد و سودآوری نزد شما را داشته باشد و سودآوری نزد شما باشد و سودآوری نزد شما خواهد بود و سودآوری نزد شما بهتر است و شما باید سود کنید؟ " در واقع ، برخی از موارد خاص وجود دارد که برای من بسیار مفید است قبل از شروع ماجراجویی به عنوان یک تاجر الکترویکیر

 

- آیا پروژه واقعاً برای من جالب است؟

 

آیا سریع با پروژه ای که در آن هستم شروع نمی کنم؟سوار شوید؟ آیا من به اندازه کافی علاقه مند هستم تا انگیزه من در بن بست اول ضعیف نشود؟

 

- آیا مهارت های من مناسب و یا کافی هستند؟

 

زیرا قبل از شروع فرآیند ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی ، مهم است که من از مهارتهایی که می خواهم در خدمت تجارت خودم قرار دهم ، قدمی عقب بردارم. آیا من می خواهم بدانم که چگونه کار درست را انجام دهم؟ آیا من به اندازه کافی آموزش دیده ام که بتوانم در ابتدا تجارت الکترونیکی خود را به تنهایی انجام دهم؟

 

علاوه بر این ، راه حل تجارت الکترونیکی WiziShop از شما پشتیبانی می کند و آموزش کاملی را در مورد فروش آنلاین ارائه می دهد.

 

آموزش تجارت الکترونیکی ارائه شده توسط WiziShop - آزمون 15 روزه رایگان را کشف کنید!

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 315

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما