محل لوگو

آموزش سئو و بهینه سازی سایت


یکی از مهمترین عناصر بک لینک یا پیوندهای سایتهای دیگر است که به سایت شما اشاره می کنند. موتورهای جستجوگر مانند Google این پیوندها را به عنوان نشانه کیفیت و اقتدار سایت شما مشاهده می کنند و هرچه تعداد بیشتری از سایتهای معتبر دیگر داشته باشید ، رتبه بالاتری خواهید داشت.

 

این بدان معناست که ایجاد پیوند برای سئو ضروری است و انجام آن به طور م requiresثر نیاز به درک کاملی از پیوندهای موجود و اطلاعات مربوط به پیوندهای رقبا دارد.

 

تجزیه و تحلیل بک لینک تمام این اطلاعات را فراهم می کند. در این صفحه ، بررسی خواهیم کرد که این به چه معناست و چگونه می توانید اولین مورد خود را انجام دهید. شما همچنین می توانید به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید!

 

چرا باید آنالیز بک لینک را انجام دهید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان شاخصهای اعتبار سایت شما مشاهده می کنند. تجزیه و تحلیل بک لینک تمام پیوندهایی را که آنها در نظر گرفته اند به شما نشان می دهد و به شما درک بهتری از توانایی سایت شما در رتبه بندی خوب در نتایج موتور جستجو می دهد.

 

تجزیه و تحلیل بک لینک به شما کمک می کند پیوندهای بد را نیز شناسایی کنید. پیوندهایی که غیرطبیعی یا از سایت های ناخواسته هستند ، می توانند منجر به مجازاتGoogleشوند ، اما یافتن و رد کردن آنها باعث اعتبار سایت شما می شود.

 

با این حال ، سایت شما تنها سایتی نیست که باید تجزیه و تحلیل کنید. همچنین باید در سایت های رقبای اصلی خود تجزیه و تحلیل بک لینک را انجام دهید.

 

تجزیه و تحلیل سایت های رقبای شما به شما کمک می کند تا حد دشوارتر از آنها را ببینید. همچنین می تواند فرصت های بالقوه پیوندی را که از دست می دهید به شما نشان دهد و ایده هایی برای استراتژی ایجاد پیوند شخصی به شما ارائه دهد.

 

نحوه انجام تحلیل بک لینک

اگر هرگز در سایت خود یا رقبا تجزیه و تحلیل بک لینک انجام نداده اید ، چند مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید:

 

1. سایت هایی را که می خواهید تحلیل کنید انتخاب کنید

اولین مرحله برای ایجاد بک لینک در تحلیل ، انتخاب سایتهایی است که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید. سایت خود شما باید اولویت اول شما باشد ، اما از آنجا ممکن است لازم باشد کمی تحقیق کنید.

 

شما احتمالاً از قبل می دانید که رقبای اصلی شما چه کسانی هستند. اگر مشاغل محلی هستید ، آنها سایر مشاغل منطقه شما هستند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. اگر یک خرده فروش تجارت الکترونیکی هستید ، آنها سایتهای دیگری هستند که محصولات مشابهی را می فروشند. این سایت ها باید اولویت های لیست شما باشند.

 

از آنجا می توانید با چند جستجوی سریع در Google ، رقبای احتمالی خود را شناسایی کنید. کلمات کلیدی مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید و به سایتهایی که برای آنها رتبه بندی می شوند نگاه کنید. اینها سایتهایی هستند که شما درنهایت سعی در غلبه بر آنها دارید و تجزیه و تحلیل پروفایل های لینک دهنده به شما نشان می دهد که کجا و چگونه می توانید از آنها پیشی بگیرید

 

بسته به ابزاری که استفاده می کنید ، ممکن است بتوانید به لیستی از سایت های رقیب برای همان کلمات کلیدی ارگانیک دسترسی پیدا کنید.

 

به عنوان مثال SEMrush لیستی از رقبای اصلی اصلی را براساس تعداد کلمات کلیدی ارگانیک ارائه می کند که هر دو سایت برای آنها رتبه بندی می کنند.

 

رقبای ارگانیک

 

 

2. یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک backlink انتخاب کنید

پس از انتخاب سایتهایی که می خواهید در مورد آنها تحقیق کنید ، ابزار تحقیق را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. این بیشتر مورد اولویت است ، اما برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

 

اهرفس

SEMrush

Moz Open Site Explorer

اینها ابزارهای پولی هستند ، اما همه آنها برخی از نسخه های آزمایشی رایگان را ارائه می دهند ، بنابراین ما توصیه می کنیم همه آنها را برای اولین تجزیه و تحلیل بک لینک بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک مناسب تر برای نیازهای شما است.

 

در WebFX ، ما از هر سه برای تجزیه و تحلیل جامع هم برای سایت خود و هم برای مشتریان خود استفاده می کنیم. با این حال ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، هر یک از این ابزارها می توانند اطلاعات کافی را برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار شما قرار دهند.

 

3. وارد هر دامنه شوید و اطلاعات مورد نظر خود را جمع آوری کنید

پس از انتخاب سایت ها و ابزار تحقیق ، هر دامنه را در ابزار انتخابی خود تایپ کنید و شروع به جمع آوری اطلاعات کنید. ما در بخش بعدی در مورد معیارهای دقیق مورد استفاده برای هر سایت بحث خواهیم کرد ، اما مهم این است که شما برنامه ای برای ضبط همه موارد در ادامه کار داشته باشید.

 

انجام تجزیه و تحلیل بک لینک شامل غربال کردن داده های زیادی است و تا زمانی که این موارد را پیگیری نکنید ، نمی توانید از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

 

گفته شد ، روش ردیابی شما لازم نیست پیچیده باشد. صفحه گسترده اکسل یا Google Sheet کافی است.

 

در یک تحلیل بک لینک به دنبال چه چیزی باشید؟

برای بررسی و تحلیل بک لینک ها باید سایت رقبا را برررسی کنید . برای ساخت بک لینک با کیفیت اینجا کلیک کنیدوارد ابزراهای سئو شویدمانند بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل آنلاین ، تجزیه و تحلیل بک لینک اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. و گرچه همه این اطلاعات به هر طریقی مفید هستند ، اما نگاه کردن به همه آنها طاقت فرسا است - بدون ذکر وقت گیر.

 

مشاغل متوسط ​​به WebFX اعتماد می کنند

تمرکز آنها بر ROI و توانایی ذاتی آنها در برقراری ارتباط با این اطلاعات به شکلی که من فهمیدم حلقه مفقوده با سایر شرکتهای بازاریابی دیجیتال است که من در گذشته استفاده کرده ام.

لیا پیکارد ABWE

 

به مطالعه موردی مراجعه کنید

 

این بدان معناست که شما باید چند بخش اطلاعات اصلی را برای ردیابی در هر سایتی که تجزیه و تحلیل می کنید ، انتخاب کنید. مواردی که انتخاب می کنید به خود شما بستگی دارد ، اما حداقل این سه مورد را به شما توصیه می کنیم:

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما