محل لوگو

همکاری در فروش اینترنتی از 0 تا 100


همکاری در فروش

مشارکت بینتا زمانی که مردم مردم باشند ، و تا زمانی که فروش و بازاریابی اهداف متفاوتی داشته باشد ، بین این دو تضاد منافع خواهیم داشت. مطالعه اخیر هیئت اجرایی شرکت نشان داد که 87٪ اصطلاحاتی که فروش و بازاریابی برای توصیف یکدیگر استفاده می کنند منفی هستند. (کمی به نظر می رسد زمین بازی مدرسه ، بله؟)

 

مبارزه با توپیس

 

با این حال: گزارش دسامبر 2011 توسط Aberdeen Research نشان داد که شرکتهایی که در تراز سازی بازاریابی و فروش بهترین کلاس هستند:

 

دریابید که 40٪ از خط لوله پیش بینی شده فروش از طریق بازاریابی تولید می شود ، در حالی که 22٪ در میان شرکت های صنعت متوسط ​​و 13٪ برای Laggards ، و

رشد متوسط ​​سالانه 31.6٪ درآمد سالانه شرکت ، در مقابل 18.2٪ برای میانگین صنعت و 6.7٪ کاهش متوسط ​​در میان Laggards

بنابراین ، شاید این رشد خیره کننده درآمد می تواند انگیزه ای برای یافتن راه هایی برای همکاری بیشتر فروش و بازاریابی باشد؟ در اینجا پنج تاکتیک برای انجام این کار وجود دارد:

 

1. بازاریابی باید به فروش برسد

بازاریاب ارتباطات درون سازمانی هستند. اگر رابطه بین فروش و بازاریابی خصمانه است ، مناسب است که بازاریابی برای گردهم آوردن هر دو طرف درگیر شود. شخصی باید اولین اقدام را انجام دهد. پیش قدم باشید

 

2. مدیران باید به طور منظم با یکدیگر دیدار کنند

مطالعه ابردین نشان داد که جلسات بین مدیریت فروش و بازاریابی در شرکتهای با عملکرد بالاتر 69٪ بیشتر از بقیه شرکتها اتفاق می افتد (به طور متوسط ​​1.89 جلسه در هر هفته کار در مقابل 1.12 جلسه در هفته کار).

ملاقات منظم در خارج از دفتر یکی از مفیدترین فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. یک ناهار یا قهوه فضای معمولی را برای گفتگو و درک دیدگاه های یکدیگر فراهم می کند. هر ماه یک بار با هم کاری انجام دهید. هر دو طرف باید متعهد به تحقق آن باشند.

 

3- بازاریابی باید در تماس های فروش شرکت کند

این اغلب "سوار شدن" نامیده می شود. هدف از این تمرین مشاهده چگونگی تعامل میان فروش و فروش واجد شرایط شماست. شما ممکن است با ایده هایی در مورد اطلاعاتی که می توانید در حین فروش عمده ارائه دهید ، ارائه دهید یا توصیه هایی برای فروش در مورد چگونگی ارتباط آنها با هدایتی که می گیرید داشته باشید. ممکن است چیز جدیدی در مورد موثرترین پیام رسانی یا آنچه واقعاً مشتریان واقعی می خواهند بیاموزید.

 

هرچه آنرا بنامید ... "قدم زدن در مقرنسهای شخص دیگر" ایده خوبی است. این یک فعالیت ضروری است و باید به طور منظم اتفاق بیفتد.

 

4- ارتباط بیش از حد با یکدیگر

از بین همه چالشهای بالقوه هر دو طرف هنگام همکاری با یکدیگر روبرو می شوند ، حل و فصل ارتباط باید آسانترین راه حل باشد. اگر مشکلی برطرف شد ، جلسه ای بخواهید و در مورد آن صحبت کنید. در غیر این صورت ، این مسئله می تواند رابطه را تضعیف کرده و به آن آسیب برساند.

 

یک نوع ارتباط عالی دیگر ، اطمینان از آگاهی تیم فروش از تحولات جدید در بازاریابی است. شما می توانید با آخرین اطلاعات مربوط به کمپین ها ، مطالب جدید بازاریابی یا هر چیز دیگری که می تواند بر فروش تأثیر بگذارد ، یک ایمیل هفتگی برای فروش ایجاد کنید

.

اگر به دنبال یادگیری و آموزش همکاری در فرئوش هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با همکاری در فروش آشنا کنیم

 

بدون درگیری لطفا 5. خرید مدیر عامل شرکت را دریافت کنید

همکاری اغلب در مواقعی که مدیرعامل آن را موظف می کند اتفاق می افتد (جای تعجب نیست). به مدیرعامل اطلاع دهید که هر دو طرف برای همکاری با یکدیگر چه کاری انجام می دهند و از خرید و پشتیبانی برخوردار شوید.

 

اگر می خواهید در ترازبندی فروش و بازاریابی بیشتر جستجو کنید ، دوره آموزشی Act-On "معرفی فروش و همکاری در بازاریابی" را در مرکز تعالی Act-On همراه با چندین مقاله سفید در این زمینه دریافت کنید.

 

معرفی همکاری و فروششرکت هایتوافق نامه ای را برای بازاریابی شدید اجزای سیستم ارتباطی برای ساختمانهای بزرگ و سایر مجتمع ها امضا کرده اند. همکاری آنها پروژه های کل آلمان را پوشش می دهد.

یکی از بزرگترین سایت های همکاری در فروش همکاری در فروش فروشگاه اینترنتی آمازون است

 

Comlab اجزای ابتکاری با فرکانس بالا با کیفیت سوئیسی مانند تکرار کننده ها را در باند های 4 متری ، 2 متری و 70 سانتی متری و اجزای توزیع سیگنال HF را با استفاده از فیبر نوری در مکان های بزرگ ساخت و تولید می کند.

 

RADIODATA به عنوان یک ارائه دهنده سیستم مستقر در برلین و تولید کننده باتجربه سیستم های ارتباطی ، این م componentsلفه ها را در سیستم های پیچیده ارتباطی مورد نیاز برای روشنایی سایت های بزرگ مانند ساختمان های بزرگ ، مراکز نمایشگاه ، بیمارستان ها و کارخانه های صنعتی ادغام می کند.

 

RADIODATA دارای شبکه ای از نقاط فروش تخصصی واجد شرایط در سراسر آلمان است.

 

همکاری این دو شریک به آنها مجموعه ای از راه حل های ارتباطی در مجتمع های ساختمانی با پیشنهادهای بی نظیر فروش و در نتیجه جذابیت بازار فوق العاده را می دهد.

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما