محل لوگو

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی


. با یک ایده واقعا عالی شروع کنید.

از آنجا که این مقاله را جستجو کردید ، این احتمال وجود دارد که از قبل ایده ای برای تجارت آنلاین خود داشته باشید. در این مقاله قصد داریم مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما نشان بدهیم

 

اگر ایده کسب و کار یا محصولی دارید که فکر می کنید مردم به آن علاقه مند می شوند ، این را با تحقیقات بازار تأیید کنید. خودتان می توانید خلاقیت به خرج دهید و کمی در مورد بازار آنلاین تحقیق کنید.

 

به عنوان مثال ، چند کسب و کار مانند Ask Your Target Market و GutCheck شما را با اعضای مخاطب هدف خود متصل می کنند تا بتوانید مستقیماً از آنها سال کنید و ایده بهتری درباره آنچه که احتمالاً درباره محصول شما دارند فکر کنید.

 

اگر قبلاً ایده مخاطبان خود را در نظر گرفته اید ، می توانید در انجمن های کسب و کار اینترنتی

گشت بزنید تا ببینید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند. آیا گروه های سرگرمی در Reddit با محصول شما مرتبط هستند؟ در این صورت ، آنها ممکن است در مورد محصولات جدیدی که دوست دارند ببینند یا شکایت در مورد یک محصول قدیمی صحبت کنند. می توانید از این مباحث برای اصلاح ایده تجاری خود استفاده کنید. یا اگر به دنبال بازخورد مستقیم هستید ، درج کنید در مورد Reddit درباره محصول یا ایده خود پست بگذارید و ببینید که مردم چگونه به آن پاسخ می دهند.

 

شاید شما بخواهید برای مقداری درآمد منفعلانه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید ، اما هنوز ایده خود را کاملاً توسعه نداده اید؟ مشکلی هم نیست با فکر کردن در مورد محصولات محبوب در یک سرگرمی یا مکان مورد علاقه که با آن آشنا هستید ، شروع کنید. چگونه می توان آن محصولات را بهبود بخشید یا محصولی همراه ایجاد کرد که تجربه را بهتر کند؟

 

شاید ارائه خدمات سرعت شما بیشتر باشد. این ایده های تجاری آنلاین مرسوم ، مد روز را برای شلوغ کاری خود در نظر بگیرید.

 

2. درباره نام تجاری تصمیم بگیرید.

همانطور که به طور پیوسته به سمت نقطه راه اندازی خود حرکت می کنید ، وقت آن است که تعیین کنید تجارت شما چگونه در دنیا ظاهر می شود. اگر تاکنون بدون تعیین نامی برای تجارت آنلاین خود به موفقیت رسیده اید ، اکنون زمان تصمیم گیری است. انتخاب نام برای مشاغل سخت است.

 

این نام بزرگترین تصمیمی است که باید هنگام کار بر روی برند خود اتخاذ کنید ، و احتمالاً مهمترین تصمیمی است که از آن جهت که مارک تجاری شما و سایر تصمیماتی که در آینده می گیرید پایه ریزی می شود.

 

ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی باید در نام تجارت آنلاین شما باشد. به عنوان مثال ، رقبا از چه کلمات کلیدی به نام خود استفاده می کنند؟ آیا اصطلاحات کلیدی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید یا از آنها اجتناب کنید؟ به عنوان مثال ، اگر "آموزش شخصی" در نام باشد در مقابل چیزی مبهم مانند "تحولات بیل" ، ممکن است کسب و کار آموزش شخصی شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

بعد از اینکه لیستی از کلمات کلیدی را که باید در نظر گرفت (و کلمات کلیدی برای جلوگیری از آنها) طوفان فکری انجام دادید ، با در نظر گرفتن کلمات کلیدی خود ، نیم دوجین یا بیشتر ایده نام تجاری پیدا کنید در مرحله بعدی ، باید ببینید کدام نام تجاری موجود است.

 

لیست اسامی خود را از طریق ابزار جستجوی پایگاه داده علامت تجاری در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده اجرا کنید. اگر ایده نام تجاری شما (یا یک تغییر نزدیک) قبلاً استفاده شده است ، آن نام را از لیست گزینه های خود حذف کنید. برای اطمینان از اینکه شخص دیگری از این نام استفاده نمی کند ، جستجوی مشابهی را در رسانه های اجتماعی و Google انجام دهید.

 

3. نام دامنه را ایمن کنید.

شما در مورد یک نام تجاری تصمیم گرفته اید - تبریک! اکنون وقت آن است که نام دامنه خود را ادعا کنید.

 

شما وقت زیادی را صرف تأمل در تصمیم گیری درباره نام کسب و کار آنلاین خود کرده اید و نمی خواهید شخص دیگری قبل از شما آن را بخرد. حتی اگر ممکن است چند ماه قبل از آماده شدن برای راه اندازی وب سایت باشید ، مشکلی نیست. دامنه خود را اکنون خریداری کنید تا بدانید که در صورت وجود ایمن و آماده است.

 

از ابزار جستجوی نام دامنه HostGator استفاده کنید تا ببینید آیا گزینه برتر شما در دسترس است. سپس مراحل خرید دامنه خود را دنبال کنید.

 

نام دامنه سفارشی را از میزبان دریافت کنید

اگر نام کسب و کار شما به اندازه کافی منحصر به فرد باشد ، می توانید مستقیماً به دنبال بارزترین انتخاب بروید: YourBrandName.com.

 

اگر بارزترین دامنه قبلاً گرفته شده باشد ، ممکن است مجبور شوید کمی خلاقیت به خرج دهید. می توانید با یکی از پسوندهای دامنه دیگر مانند .net یا .me همراه شوید ، برای تغییر اوضاع از کلمه یا زیر خط بین کلمات استفاده کنید ، یا اینکه یک اسم جزئی به نام اضافه کنید ، مانند "go" در ابتدا یا کلمه ای که صنعت را پس از آن روشن می کند.

 

4. مدل درآمد خود را تعیین کنید و یک برنامه کسب و کار تدوین کنید.

بنابراین چگونه می توانید درآمد کسب کنید؟ آیا محصولاتی می فروشید؟ آیا شما یک وبلاگ راه اندازی کرده اید و باید از طریق یک برنامه وابسته یا پیوندهای ارجاع درآمد کسب کنید؟ آیا می خواهید درآمد منفعل کسب کنید؟ شاید شما به سرمایه گذار نیاز داشته باشید؟

 

پاسخ ممکن است نوع وب سایتی را که شما نیاز دارید (یک فروشگاه آنلاین و عملکرد سبد خرید) یا نوع مشارکتی که باید پیدا کنید تعیین کند (ثبت نام در وب سایتی که هزینه خرید از طریق لینک های ارجاع را پرداخت می کند).

 

اگر برای کسب سود به سرمایه گذاران نیاز دارید ، یک طرح تجاری یکی از مهمترین ابزاری است که شما برای ترغیب آنها به خرید در اختیار دارید.

 

حتی اگر صریحاً به دنبال سرمایه گذار نباشید ، ایجاد یک طرح تجاری به شما کمک می کند اهداف خود را روشن کنید و مراحل خاصی را که برای دستیابی به آنها باید بردارید ، مشخص کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که برنامه کاری شما شامل تجزیه و تحلیل رقابت و بیانیه موقعیتی واضح از محل قرارگیری شما در بازار است. همچنین باید شامل اطلاعاتی در مورد مخاطبان هدف شما باشد که تحقیقات بازار باید آنها را به شما بدهد

خوب شروع به جمع آوری.

 

همه اینها اطلاعات لازم را برای اطمینان از محکم بودن رویکرد شما در اختیارتان قرار می دهد. با در دست داشتن این کار ، شما در تدوین گاهنامه اینکه چه زمانی باید انجام دهید و چه منابع مالی و منابعی برای تکمیل هر مرحله نیاز دارید ، راحت تر خواهید داشت.

 

به طور خلاصه ، برنامه تجاری شما باید دو کار اساسی انجام دهد:

 

برای این موضوع ایده خوبی ایجاد کنید که چرا ایده تجاری شما خوب است و

نقشه راه را برای تبدیل ایده خوب خود به عملی عملی ارائه دهید.

حتی اگر هرگز برنامه کاری خود را به شخص دیگری نشان ندهید ، یک طرح تجاری می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی منظم باشید. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند (یا دردسرهای زیادی را تجربه می کنید) ، برنامه کاری شما می تواند اهداف شما را به شما یادآوری کند و در هنگام دستیابی به نحوه تصمیم گیری برای جهت کسب و کار خود راهنما باشد.

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما