محل لوگو

انواع ایده های کار در منزل


منو

صبحانه

رکورد اندیشه مجله

گزارش مجوز اعدام 32 نظر 3 اشتراک 130

شما می توانید هر چیزی را بسازید

با نوشتن

 

-C.S. Lewis-

 

برانچ را شروع کنید

ناهار خونه

حالا برانچ کن

کتابفروشی برانچ

به لیست پروژه بروید

حساب خود را فراموش کرده اید؟

نحوه کار برای فریلنسرهایی که از خانه کار می کنند

 

من بیش از دو سال است که به عنوان فریلنسر کار می کنم.

من به جای اینکه حرص کار در منزل بخورم و کارهای زیادی انجام دهم ، من تا حد امکان در تعادل با نسبت والدین ، ​​کار و زندگی ام در 3.3: 3.3: 3.3 کار می کنم.

 

بسته به روز ، به یک کافه می روم یا در خانه کار می کنم. کار در منزل من به فکر تهیه یک دفتر مشترک افتادم ، اما فکر کردم که وقتم را فقط برای رفت و آمد به خانه تلف می کنم تا بتوانم وقت خانه کودک را برآورده کنم.

 

وقتی به یک کافه می روم ، کار در منزل فقط در صورتی می روم که تا آنجا که ممکن است آنجا بوده ام. حداقل 3 ساعت یا بیشتر. از آنجا که زمان رفتن و رفتن به کافه وجود دارد (با پیاده روی حدود 10 دقیقه طول می کشد ، حتی این زمانی است که می توانم برایم ایمیل بنویسم). یا حتی وقتی گرد و غبار شدید یا برف و باران زیادی وجود دارد. اگر قصد یادگیری کار در منزل را دارید اینجا کلیک کنید تا شما را با انواع ایدههای کار در منزل و کار آسان در منزل آشنا کنیم

 

من اغلب گزارش می کنم که وقتی در خانه کار کار در منزل می کنم نمی توانم تمرکز کنم. احتمالاً فکر می کنم اگر به روزهای گذشته زندگی در یک استودیو فکر کنید ، کار آسانی نخواهد بود. اما اکنون ، من یک کتابخانه دارم (اگرچه به تدریج به اتاق بازی کودکان تبدیل می شود) و آن را به محیطی تبدیل کرده ام که می توانم در اتاق نشیمن کار کنم ، بنابراین با تمرکز قابل توجهی کار می کنم.

 

اخیراً مقاله ای را که در روزنامه چای تایمز با کار در منزل عنوان "مهارت کار از خانه" منتشر شده خوانده ام (میانبر). با نگاه کردن به آن ، کمک گرفتم و تأیید کردم که تفاوتی با روشی که انجام داده ام تفاوتی ندارد و فکر کردم حالم خوب است.

 

بنابراین من قصد دارم برخی از روشهای کار خودم در خانه را به طور خلاصه بیان کنم. به خصوص در مواقعی مانند این روزها بسیار مفید خواهد بود.

 

 

1. روال معمول مورد استفاده شرکت (برای شرکتهای باتجربه) را دنبال کنید.

 

با رسیدن به شرکت چه کاری انجام می دهید؟ کار در منزل من معمولاً ابتدا دستانم را می شویم ... یک فنجان قهوه می نوشم ، و لیست کارهایی را که روز قبل کنار هم قرار داده ام بررسی می کنم. برنامه و نامه را بررسی کنید. و با سازماندهی کارهایی که امروز باید انجام شود شروع کنید.

 

من تقریباً 8 سال است که اینگونه کار می کنم و برای شروع کار خودم تبدیل به یخ شکن خوبی شده است. این به تدریج از زمان غیرفعال به موقع ترشح می شود ، یا مانند یک پل عمل می کند ، اما من در هنگام کار به عنوان فریلنسر همان کار را کردم.

 

قهوه درست کنید ، کارهای روزمره خود را کار در منزل بررسی کنید ، ترتیب کارهایی را که امروز انجام می شود سازمان دهید و دوباره تأیید کنید و نامه و برنامه خود را بررسی کنید. و وقتی کار تمام شد ، وظایف و برنامه فردا را بررسی کنید.

 

اگر در شرکت تجربه دارید کار در منزل ، اقداماتی را که به شما حس کار می دهند دنبال کنید. به زودی خود را آماده کار خواهید دید.

 

 

 

قهوه درست کنید و کار در منزل یک صبحانه ساده بخورید. همچنین برای تهویه رایحه ای دود می کند.

 

 

2. لباس عوض کنید

 

قبل از اینکه روال بالا را دنبال کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید تغییر لباس است.

اگر لباسی را که می خوابیدم بپوشم و کار در منزل به محل کار خود بروم ، بدون اطلاع من بی تحمل می شوم. همچنین این احساس مه آلود است که گویی کمتر بیدار می شود.

مطمئناً وقتی به محل کار خود می روید ، لباس خود را عوض می کنید تا حتی اگر در خانه کار می کنید حس کار رفتن را به شما القا کند.

 

 

 

3. روال خود را ایجاد کنید

 

همانطور که با رعایت روال معمول در زندگی کار در منزل شرکت یا تغییر لباس ، خود را از شروع کار مطلع می کنید ، روال خود را نیز ایجاد می کنید.

 

یکی از راه هایی که من توصیه می کنم شرکت در یک پروژه آنلاین با دیگران است.

سال گذشته با ناامیدی شروع به کار کردم. من این کار را به تنهایی انجام نمی دادم ، این یک پروژه جانبی با افراد دیگر بود. از دوشنبه تا جمعه عبارتی را کهکار در منزل به اشتراک گذاشته است دنبال کردم. بیشتر کتاب ها مربوط به بازاریابی یا شرکت های نوپا بود ، بنابراین می توانم عناصر یا ایده هایی را بدست آورم که بتوانند در کار من استفاده شوند ، بنابراین فقط رونویسی بسیار مفید بود.

 

اکنون من کار خود را به عنوان یک جلسه مجوز کار در منزل آزاد انجام می دهم. در حقیقت ، من فکر می کردم که این چقدر می تواند کمک کند ، اما از خودم تعجب می کنم زیرا انگیزه بیشتری از آنچه فکر می کردم است. از آنجا که احراز هویت کرده اید ، بیایید فوراً کار کنیم بدون اینکه کار دیگری انجام دهیم.

 

 

 

صدور گواهینامه برای اعلام شروع کار (feat.timestamp)

 

 

نکته جالب دیگر در مورد پروژه ای مانند این آنلاین است کار در منزل ، اما احساس می کنم با یک همکار هستم. یکی از بزرگترین اشکالات فریلنسرها تنها بودن در کار تنها است و این بسیار راحت است. می توانید س questionsال کنید ، و فضای درگیری با یکدیگر دوستی ایجاد می کند (!).

 

این گردهمایی های آنلاین را می توانید در پروژه Kakao 100 ، در جوامع مختلف پیدا کنید ، یا از طریق فیس بوک یا اینستاگرام می توانید افرادی را برای پیوستن به راحتی پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال یک همکار برای ایجاد یک برنامه روزمره ، احراز هویت یکدیگر و مبارزه هستید ، بیایید از آن استفاده کنیم.

 

 

 

4- بیایید کارهای خانه را از قبل انجام دهیم (یا اینکه آنها را از خارج از کشور خارج کنیم)

 

به جای اینکه فقط بعد از نوشیدن یک لیوان آب بلند شوید و صبحانه بخورید یا مستقیم به محل کار بروید ، می توانید حرکاتی انجام دهید. بیدار می شوم و تمیز می کنم. باز شدن درب به صورت گسترده ، تهویه و شاداب سازی فضا ، ذهن را بیدار می کند.

 

هر فرد تمایلات مختلفی دارد ، اما وقتی من در خانه هستم ، نگران قسمتهایی هستم که تمیز نشده اند ، بنابراین تمایل دارم که کارهای تمیزکاری را از قبل انجام دهم.

 

اگر کارها بسیار آزار دهنده یا دشوار است ، تمیز کردن را به خارج از سازمان انجام دهید. در این بین ، اگر به کافه ای بروم ، فشرده کار کنم و برگردم ، خانه ای بسیار تمیز به استقبال من می آید ، گویی دوبی به آنجا رفته است.

 

+) اگر فرزند شما به ناچار در خانه است ، از خدمات مراقبت استفاده کنید. ایجاد محیطی که بتوانم روی ساعات کاری خود تمرکز کنم مهم است.

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما