محل لوگو

مشاورکالا


مجله سرگرمی و آموزشی مشاورکالا

مشاور کالا یک مجله سرگرمی،آموزشی پرطرفدار میباشد که از تاریخ 1399/4/1 و با قصد بر طرف سازی نیاز عموم و کاربران در زمینه هایی از جمله:سبک زندگی،ورزش و تندرستی،سلامتی،راهنمای خرید و نقد و بررسی انواع محصولات فعالیتش را آغاز کرده است.

سبک زندگی

 

تیم ما با توجه به تحقیقات جامع و کامل قصد دارد در زمینه سبک زندگی راهکار ها و ترفند هایی از جمله خانه داری،مدو زیبای،دکوراسیون داخلی و عادات موفقیت که بسیار در زندگی روز مره به افراد کمک میکنند را در قالب مطالب،تصاویر و ویدیو ها برای شما کاربران گرامی معرفی و نقد و بررسی کند.

ورزش و تندرستی

 

تیم ما با توجه به عادات اشتباه زندگی بیشتر افراد جامعه قصد دارد مطالبی در زمینه ورزش و تندرستی از جمله کوهنوردی،بدنسازی در خانه،ماهیگیری،ورزش های رزمی و دفاع شخصی که میتوانند برای افراد علاقه مند به ورزش مطالب مفیدی باشند را در قالب مطالب تصاویر و ویدیوها به شما کاربران گرامی معرفی کند.

سلامتی

 

تیم مشاور کالا با نهایت توان و تحقیقات کامل و جامع قصد دارد مطالبی در حوضه سلامتی از جمله پیشگیری از بیماری ها،تغذیه و رژیم،خواص و مضرات مواد خوراکی و سلامت جسمی و روحی خانواده که در زندگی روزمره مورد نیاز افراد قرار میگیرند را در قالب مطالب تصاویر و ویدیوها به شما کاربران گرامی معرفی کند.

راهنمای خرید محصولات روزمره

 

با توجه به تنوع زیاد محصولات دربازار یکی از دقدقه های بزرگ افراد انتخاب یک محصول با ایده آل ترین شرایط میباشد.از این رو تیم ما قصد دارد تا در انواع زمینه ها از جمله محصولات روزمره،محصولات دیجیتال و محصولات خوراکی برای کاربران گرامی راهنما های خرید معتبر در قالب مطالب،تصاویر و ویدیو ها برای شما عزیزان به اشتراک بگزارد.

 

  انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما