محل لوگو

راز و رمز موفقیت


موفقیت باید مربوط به خوشبختی باشد. امروزه افراد زیادی موفقیت خود را با دارایی های مادی یا اقدامات شدید راز موفقیت  نمایش می دهند. امروز بسیار عمیق است زیرا همه در تلاش هستند تا از جونز پیروی کنند.

موفقیت به معنای داشتن یک ماشین فانتزی ، یک عمارت بزرگ یا پرواز با یک جت خصوصی نیست. در عوض ، موفقیت باید با خوشبختی درونی احساس یک فرد تعیین شود.

کسی که به اندازه کافی خوشبخت باشد برای ایجاد یک تجارت موفق و ایجاد شغل هایی که می تواند زندگی راز  مردم را برای بهتر شدن تغییر دهد ، موفقیت است. همیشه باید در مورد ارایه ارزش و ایجاد احساس ارزش مردم باشد.

داستان موفقیت من این نیست که توانستم شرکتی 200 میلیون دلاری را بنا کنم. درعوض ، موفقیت برای من زمانی است كه یكی از كارمندان من كه به عنوان پذیرنده شروع به كار كرد ، هر روز سخت تلاش كرد و در پایان به ارتقاء كاری در بخش مالی ما رسید و افزایش قابل توجهی پیدا كرد.

بعد از گذشت چند ماه ، او نزد من آمد و به من گفت که از ارتقاء وی چقدر قدردانی می کنیم زیرا این شکرگزاری  فرصت را به او داد تا اولین آپارتمان شخصی خود را پیدا کند و از خانه والدینش بیرون بیاید.

او در محیطی بزرگ شد که ناپدری او از نظر روحی سوءاستفاده و گاه جسمی بود. با داشتن توانایی داشتن آپارتمان خود ، او را خوشحال کرده و اعتماد به نفس بیشتری به او بخشیده است.

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 68

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما