محل لوگو

کسب درآمد از طریق اینترنت کاملا واقعی


در اینجا منابع اضافی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق وجود دارد:

نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین - websitesetup.org
پادکست MBA Tropic توسط Dan Andrews و Ian Schoen
4. کتاب خود را در آمازون منتشر کنید
کتابی را در amazon چاپ کنید آیا تا به حال به فکر نوشتن کتاب افتاده اید ، اما آیا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ همه مزخرفات انتشار ، ویرایش و قالب بندی ، بازاریابی و غیره؟

با آمازون ، می توانید یک کتاب را به راحتی منتشر کنید ، و واقعا از آن درآمد کسب کنید. برخی از راهنماهای ساده و ارزان مانند کسب درآمد از اینترنت در منزل این وجود دارد که به شما در نوشتن کتاب کمک می کنند و از آن می توانید درآمد مداوم کسب کنید.

در اینجا سس مخفی آورده شده است: اگر می توانید کتاب خود را راه اندازی کنید و در هفته اول چند صد فروش کسب کنید ، آمازون دست به دست می شود و شروع به تبلیغ آن برای شما می کند. با این روش می توانید از طریق آن پول واقعی بدست آورید. در واقع آسان تر از آن است که به نظر برسد ، اما ما در یک دقیقه به آن خواهیم رسید.

در اینجا چند نکته برای نوشتن کتاب آورده شده است:

با ارائه نظرسنجی به دوستان ، لیست ایمیل و / یا سایت های نظرسنجی مانند Pickfu ، این کتاب را تأیید کنید. با اعتبار دادن به ایده خود قبل از نوشتن کتاب ، شانس افرادی را که مایل به خرید کتاب شما هستند ، بهبود می بخشد (و با نوشتن آن وقت خود را تلف نمی کنید.)
یک طرح کلی ایجاد کنید و در صورت امکان به آن بچسبید.
هر روز حداقل 30 دقیقه تا یک ساعت نوشتن را کنار بگذارید.
کتاب را مطابق با استانداردهای آمازون قالب بندی کنید.
پس از نگارش و قالب بندی کتاب ، می توانید به KDP.amazon.com بروید. با حساب آمازون خود وارد شوید ، سپس در زیر "ایجاد یک عنوان جدید" ، "Kindle eBook" را انتخاب کنید.

در اینجا یک استراتژی خوب برای هفته راه اندازی کتاب شما (برای خرید 100+ فروش) وجود دارد:

برای هفته اول قیمت را 99 سنت تعیین کنید.
تبلیغات 99 درصدی را با سایت هایی مانند کتاب های باک و رابین خواندنی انجام دهید.
گزیده ای از کتاب را بر روی یک Subreddit مربوطه ارسال کنید و در انتهای آن به صفحه کتاب خود پیوند دهید.
در طول هفته راه اندازی 1-2 پست مهمان ارسال کنید که به صفحه کتاب شما پیوند دارند.
لیست ایمیل خود را چندین بار منفجر کنید.
امیدوارم که تا پایان هفته ، کتاب شما 5،000 یا 10،000 رتبه برتر در کل پرداخت شده را به خود اختصاص دهد. از آنجا ، قیمت را به 2.99 دلار افزایش دهید و هر چند روز یکبار قیمت خود را افزایش دهید تا زمانی که فروش آن متوقف شود (پس از آن آن را با یک دلار کاهش دهید). این به شما قیمت بهینه برای کتاب شما می گوید.
(این یک مطالعه موردی از کتاب است که از این استراتژی برای راه اندازی موفقیت آمیز و مداوم سود 3 - 4 کیلو دلاری در هر ماه استفاده کرده است.)

5. ایجاد یک محصول یا دوره دیجیتالی
ایجاد یک محصول دیجیتال یا دوره مشابه نوشتن کتاب الکترونیکی است. شما با آموزش آن به دیگران از تخصص خود استفاده می کنید.

گفته می شود ، شما مزیت آمازون را برای پیشرفت دوره خود ندارید. شما باید ارتقاء خود را از طریق وب سایت خود ، لیست های ایمیل خود و احتمالاً از طریق مشارکت های وابسته انجام دهید. همچنین باید یک صفحه فروش قانع کننده ایجاد کنید که بازدید کنندگان را ترغیب به خرید از شما کند.

اگر مخاطبی ندارید ، بهتر است ابتدا در آمازون خود منتشر کنید. به این ترتیب ، می توانید ایده دوره خود را تأیید کنید ، لیست ایمیل خود را رشد دهید (فقط مطمئن شوید که یک انتخاب ایمیل در قسمت جلویی و پشت کتاب دارید!) و کم و بیش یک پیش نویس خشن از دوره را ایجاد کنید (از آنجا که احتمالاً مشابه کتاب خواهد بود)

در اینجا منابع دیگری برای کمک به شما در ایجاد دوره آنلاین ارائه شده است:

TheRiseToTheTop.com - وب سایت دیوید سیتمن گارلند که به هزاران کارآفرین کمک می کند دوره های آنلاین سودآور را راه اندازی کنند.
از پادکست تخصصی خود سود کسب کنید - قسمتهای مفیدی توسط Grant Weherley ، متخصص دوره آنلاین برای کمک به شما در شروع دوره آنلاین مشت شما سود می کند.

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/

 

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 180

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما