محل لوگو

کسب درآمد در منزل


بچه VIP
VIP Kid یک بستر آنلاین برای آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان چینی بین 5 تا 12 سال است. کسب درآمد در منزل با کامپیوتر برای آموزش تدریس به زبان چینی نیازی نیست که بدانید زیرا VIP Kid یک کلاس کامل غوطه وری در انگلیسی است. کلاس واقعی شبیه به استفاده از Skype یا Google Hangout است. این یک تجربه کامل غوطه وری 1 به 1 را برای بچه ها فراهم می کند. کلیه مطالب درسی و برنامه های درسی توسط VIP Kid تهیه شده است.

VIP Kid در بهترین 5 شرکت Forbes برای بهترین شرکتهای از راه دور کار می کند و در حال حاضر معلمان از راه دور استخدام می کند.

برای معلم شدن ، باید واجد شرایط کار در ایالات متحده یا کانادا باشید ، باید یک سال تجربه تدریس (آموزش سنتی یا مربیگری ، تدریس یا آموزش جایگزین) و مدرک لیسانس در هر زمینه ای داشته باشید.

پس از تأیید ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک رایانه با وب کم ، هدست با میکروفون و اتصال اینترنتی قابل اعتماد است!

12. وب سایت ها را امتحان کنید
آیا شما فردی هستید که عاشق ترک بررسی و تبادل نظر در مورد تبلیغات ، محصولات یا وب سایت های جدید هستید؟

صاحبان وب سایت باید برای اولین بار بدانند که بازدید کنندگان هنگام بازدید از سایتشان چه فکر می کنند. کار اصلی یک تست کننده وب سایت اطمینان از آسان بودن سایت برای حرکت در بازدید کنندگان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی خوب و یک لپ تاپ است.

UserTesting.com وب سایت برای هر تست 10 دلار از طریق PayPal پرداخت می کند. هر تست معمولاً حدود 20 دقیقه طول می کشد. این کار در هر ساعت 30 دلار ممکن است. خیلی بد نیست برای گشت و گذار در اینترنت!

13. نویسنده شوید
هزاران قطعه از مطالب جدید که بصورت آنلاین ایجاد می شوند هر روز. صاحبان مشاغل وقت ندارند که برای خود وب سایتهای خود محتوا ایجاد کنند.

اگر از نوشتن لذت ببرید ، در هیچ زمانی قادر خواهید بود مهارت های خود را بفروشید و به یک نویسنده مستقل تبدیل شوید! می توانید مشاغل نوشتن آزاد را در وب سایت هایی مانند:

Flexjobs
صفحه شغلی ProBlogger
Gigs نوشتن آزاد
Fivver
کار کردن
مردمپور
افرادی هستند که به دنبال نویسندگان برای پست های وبلاگ ، مقاله ها یا محتوای وب سایت عمومی هستند. اگر در یک طاقچه تخصص دارید بهتر است زیرا نمونه هایی از کار را می توانید برای مشتری های بالقوه ارسال کنید.

بیاموزید که چگونه لورا ، لسلی ، گرگ ، سامانتا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به نویسندگان مستقل دنبال کرده اند. آنها در حال حاضر بین 4 تا 15 کیلو دلار در ماه کار می کنند ، و از سراسر دنیا کار می کنند (و وقتی شروع کردند هیچ تجربه ای نداشتند)!

الان به پول احتیاج داری؟ با این 17 راه خلاق برای کسب درآمد سریع ، پول ساده ای کسب کنید ، راهی آسان. بهترین ایده ها برای کسب درآمد. یاد بگیرید که چگونه 100 دلار در روز درآمد کسب کنید!

14. پیدا کردن یک کار نیمه وقت از راه دور
یکی از بهترین ایده های درآمدزایی انجام برخی کارهای اضافی مستقل از خانه است!

اما چگونه می توان یک کار از راه دور پیدا کرد؟

وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند فرصت های خوبی برای کار پاره وقت از خانه پیدا کنید. شما می توانید چند ساعت در روز به عنوان دستیار مجازی ، نویسنده ، مدیر رسانه های اجتماعی ، مدرس ، رونویسی کار کنید ...

گزینه ها نامحدود است!

بهترین راه برای یافتن شغل جانبی ، ثبت نام در این وب سایت های عالی است:

Flexjobs
weworkremotly.com
از راه دور.co

 

https://academysabz.com/make-money-at-home-with-a-computer/

https://academysabz.com/make-money-from-bitcoin/

 

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما