محل لوگو

کسب درآمد از اینترنت


پرداخت کلیک کنید
فیلم ها را تماشا کنید ، بازی کنید و درآمد کسب کنید

Swagbucks * یک سایت تفریحی سرگرم کننده است که برای انجام کارهای کوتاه آنلاین به صورت نقدی مجازی به شما می پردازد - می توانید این پول را با پول واقعی ، اعتبارات پی پال یا کارتهای هدیه مبادله کنید تا در آمازون ، M&S و سایر موارد صرف کنید. این سایت در آمریکا کسب درآمد از اینترنت  و در انگلیس بسیار زیاد است و بسیاری از انجمن های MSE به کاربران اختصاصی اختصاص داده شده اند.

کارها شامل پر کردن نظرسنجی ، تماشای فیلم و جستجو با استفاده از صفحه آن به جای Google است. تبلیغ کنندگان Swagbucks را برای تبلیغ عمومی کالاهای خود یا انجام تحقیقات بازار پرداخت می کنند و سایت به شما منتقل می کند. هرچه اختصاصی تر باشید ، درآمد بیشتری کسب می کنید ، هر چند که هر کار مبلغ متفاوتی را می پردازد.

معمولاً فقط برای ثبت نام فقط چند امتیاز کسب می کنید ، اما تازه واردانی که از طریق این لینک MSE Blagged Swagbucks * ثبت نام می کنند ، در صورت دریافت 700 SB (به ارزش 5 پوند) در 30 روز پس از ثبت نام ، امتیاز پاداش به ارزش 15 پوند را در کارتهای هدیه آمازون و M&S دریافت می کنند. . بنابراین درمجموع 20 پوند برای کارت هدیه هزینه می شود.

برای ایجاد انگیزه ، به موضوعات انتخاب دیگر در موضوع محبوب Swagbucking to 2019 در متن کسب درآمد از بیت کوین  بپیوندید. یکی از متعهدان متعهد از انجمن ، cally6008 ، می گوید:
Swagbucks یکی از چندین سایت اینترنتی است که من از آن استفاده می کنم ، اما یکی از مورد علاقه های من است. من در واقع می دانم که شما می توانید با استفاده از سایت 25 پوند درآمد کسب کنید ، زیرا من تقریباً هر ماه این کار را می کنم!
- cally6008
لیست کاملی از راه های کسب Swagbucks را مشاهده کنید
چگونه می توانم 10 پوند رایگان دریافت کنم؟
خلاصه سریع
چه کسی برای آن خوب است؟ افرادی که می خواهند برای کارهای سرگرم کننده پول سریع دریافت کنند
درآمد معمولی: 25 پوند در ماه
روش پرداخت: کوپن نقدی یا آمازون
مبلغی که قبل از پرداخت باید درآمد کسب کنید: 3 ish (بستگی به پاداش دارد)
این را امتحان کرده ای؟ تجربیات خود را در مورد انجمن Swagbucks به اشتراک بگذارید
سایت های نظرسنجی آنلاین
آیا می خواهید دیدگاه هایی درباره جاستین بیبر ، مایع لباسشویی یا سیاست ارائه دهید؟ در کسب درآمد از بیت کوین  این صورت ، بدون هیچ مهارت و استعدادی خاص می توان سالانه 100 پوند درآمد کسب کرد.
همه چیز درباره جمع آوری پول با پر کردن نظرسنجی های آنلاین است. برای جمع آوری کامل 20+ سایت برتر برتر ، به سایت ها و برنامه های کاربردی برتر نظرسنجی آنلاین مراجعه کنید.

به Google پرداخت کنید

دریافت پول نقد سخت فقط برای جستجوی وب با Qmee * امکان پذیر است. این فقط شامل بارگیری یک افزودنی است که در مرورگر اینترنت شما قرار دارد. سپس به صورت آنلاین در Google ، Amazon ، eBay ، Yahoo ، Bing و موارد دیگر به صورت آنلاین جستجو می کنید.
Qmee نتایج اضافی یا تبلیغات را در کنار نتایج جستجوی عادی نشان می دهد (تصویر را مشاهده کنید). برخی از شرکت ها برای ظاهر شدن در این تبلیغات ، Qmee را پرداخت می کنند و Qmee مبلغی را برای شما کاهش می دهد. اگر نتیجه Qmee به شما علاقه مند است ، روی آن کلیک کنید و چند پنل ، معمولاً 7p-15p بدست می آورید (هرچند جستجوها می توانند هرکدام تا 1 پوند بپردازند).

Forumite The_Jakal می گوید:

من سه هفته است که از Qmee استفاده می کنم و الان 14 پوند دارم.
- The_Jakal
خلاصه سریع
چه کسی برای آن خوب است؟ با صبر کلیک کنید تا تبلیغات را برای چند پنل کلیک کنید
درآمد معمولی: 5 / در ماه
روش پرداخت: وجه نقد از طریق پی پال
قبل از پرداخت مبلغی که باید درآمد کسب کنید: حداقل نیست
این را امتحان کرده ای؟ تجربه خود را در موضوع انجمن Qmee به اشتراک بگذارید
دقیقاً چه کاری باید انجام دهم؟
آیا می توانم با تکرار جستجوها درآمد را افزایش دهم؟
Qmee با داده های من چه می کند؟
چرا Qmee گاهی اوقات هزینه کلیک به MoneySavingExpert.com را پرداخت می کند؟
برای کارهای سرگرم کننده ، به عنوان مثال ، تماشای فیلم ، پول نقدی کسب کنید

سایت کسب درآمد آنلاین هانت هانتر کلاب امتیازاتی را برای تماشای فیلم ، انجام نظرسنجی ، ورود به مسابقات و انجام کارهای آسان دیگر ارائه می دهد.
می توانید این موارد را از طریق پی پال به پول نقد تبدیل کنید یا کوپن های آمازون را با امتیاز خود خریداری کنید. فقط ثبت نام کنید و بخش "امتیاز امتیاز" را بررسی کنید. این وظایف موجود و آنچه می پردازند را نشان می دهد.

MoneySavers سرگرم کننده سایت را حساب می کند ، پرداخت سریع است و هر هفته مبلغ مناسبی کسب می کنند. mizzame Forumite می گوید:

من هفته گذشته ، 8 پوند هفته قبل ، 10 پوند به صورت نقدی پی پال ساختم. عمدتا از فیلم ها و کارهای آسان است. بهترین سایت درآمد من در حال حاضر!
- میزم
هدف این است که امتیازهای خود را در مورد جوایز با ارزش بهتر بازخرید کنید
کارت هدیه 5 پوندی آمازون 850 امتیاز دارد. با این وجود ، پرداخت 5 دلاری پی پال 530 امتیاز قیمت دارد که بسته به نرخ ارز ، ارزش بهتری نیز دارد. در حالی که باشگاه شکارچی هدیه لیست پرداخت های نقدی به دلار آمریکا را نشان می دهد ، پی پال پول نقد را به پوند تبدیل می کند.
خلاصه سریع
چه کسی برای آن خوب است؟ کسانی که قبلاً از Swagbucks استفاده کرده اند و می خواهند به یک سایت مشابه بپیوندند
درآمد معمولی: 7 پوند / هفته
روش پرداخت: PayPal ، کوپن آمازون و موارد دیگر
قبل از پرداخت مبلغی که باید درآمد کسب کنید: 4 £
این را امتحان کرده ای؟ تجربیات خود را در مورد بخش انجمن هدیه هانتر به اشتراک بگذارید
برای تماشای فیلم ، جستجو و موارد دیگر هزینه دریافت می کنید

GiftHulk ، مشابه Swagbucks فوق ، به تعداد زیادی از فعالیتهای وب پرداخت می کند ، از جمله تماشای فیلم ، پاسخ دادن به نظرسنجی ها و جستجو از طریق سایت خود به جای Google.
بسیاری از MoneySavers طرفداران هستند. شما در سکه های هالک پول دریافت می کنید ، که پس از آن به پاداش هایی از جمله کوپن های آمازون و پرداخت های پی پال تبدیل می شوید (حتما کوپن ها را به مبلغ GBP انتخاب کنید و نه دلار آمریکا). برای 5000 امتیاز ، می توانید از طریق 5 پوند پرداخت یا 5 کوپن آمازون آمازون را انتخاب کنید.

کدهای ویژه امتیاز اضافی را ارائه می دهند - انجمن های فرعی آنها را در موضوع GiftHulk ارسال می کنند.

خلاصه سریع
چه کسی برای آن خوب است؟ طرفداران کارهای جالب وب
درآمد معمولی: 5 / در ماه
روش پرداخت: وجه نقد پی پال ، کوپن آمازون و موارد دیگر
چقدر تو

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 88

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما