محل لوگو

مجله بازاریابی اینترنتی


استراتژی های مبتنی بر دانش مشتری درباره محصول شما

اگر شما یک محصول عمومی را می فروشید ، دیگر نیازی به تبلیغ و تبلیغ آن نیست زیرا این آموزش بازاریابی اینترنتی  محصول تقریباً با سایرین یکسان است ، بنابراین بهترین استراتژی یک روش کشش و یک سئو یا AdWords برای جذب مشتری در هنگام خرید این محصول است. بنابراین یک لوله کش سود چندانی برای سودآوری از تبلیغات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ندارد ، خدمات وی با دیگران یکسان است و مشتری هنگامی که احتمالاً به خدماتش احتیاج نداشته باشد ، تبلیغات را می خواند. از طرف دیگر رسیدن به موقعیت های اول در موتورهای جستجو در لحظه ای که مشتری بالقوه نقض رفتار در خانه داشته باشد ضروری است. بنابراین او باید یک آموزش تولید محتوا  سیاست سئو را برای بلند مدت انتخاب کند و Adwords در حالی که منتظر SEO است تا او را به مکان های اول برساند ،
اگر محصولی را که مشتری از آن خبر ندارد ، تحقیق نخواهد کرد ، بنابراین باید آن را به صورت خالص اعلام کنید و آموزش دیجیتال مارکتینگ  بهترین راه رسیدن به یک استراتژی "فشار" در شبکه های اجتماعی است. یک مارک اتومبیل برقی مانند تسلا از این مزیت برخوردار است که فیلم ها یا فیلم های مسابقه ای از اتومبیل برقی با هواپیما را به نمایش بگذارد تا خصوصیات شتاب یک اتومبیل برقی را نشان دهد. در مورد فروشگاه جدیدی که در یک محله مستقر است ، کارت اعتباری با مزایای متمایز نیز همین موضوع را دارد. یک سیاست Adwords یک هدر دادن است و ممکن است سئو وجود داشته باشد ، اما اولویتی نیست ، این کار به طور طبیعی پیگیری کمپین در شبکه های اجتماعی را انجام می دهد.
اگر محصول شما به نام تجاری حساس است ، می بایست از آگهی هایی که مزیت داشتن حداکثر دید برای قیمت پایین هستند ، از نام خانوادگی آن و تصویر نام تجاری خود اطمینان حاصل کنید. شما می توانید حداقل با توجه به وبلاگ نویسان انتخاب شده ، آن را با کمپین هایی در شبکه های اجتماعی با وبلاگ نویسان شناخته شده ترویج بدنامی ، اما با قیمت های بالاتر تکمیل کنید.
اگر محصول شما در سایت شما فروخته شده است ، یا می توانید از سایت خود اقدامی از آن انجام دهید ، پس باید اقدام کنید ، به این کار CTA یا Call To Action گفته می شود.
بنابراین ما باید از راه حل های گران قیمت که همه چیز در آن گنجانده شده بپرهیزیم ، زیرا پاداش ارائه دهنده خدمات براساس درصد خریدها و در ساعات کار شده است ، باید تشخیصی داشته باشید و کمپین را با محصول و خرید مرحله خود و همه تطبیق دهید. این به مرور زمان تغییر می کند

اندازه گیری (KPI) موفقیت شما در بازاریابی وب است

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما