محل لوگو

کسب و کار در منزل


پزشکی
اگرچه کار کردن از خانه معمولاً با رشته پزشکی در ارتباط نیست ، اما تعداد قابل توجهی از مشاغل پزشکی از خانه قابل انجام است. مشاغل شامل رونویسی پزشکی ، برنامه نویسی پزشکی و پرستاری مجازی است. حتی برخی از داروسازان از بررسی نسخه های خانگی ، نظارت بر نقل و انتقالات از یک داروخانه به دیگری و ارائه مشاوره در مورد استفاده از داروها فعالیت می کنند. بسیاری از این مشاغل به نوعی صدور گواهینامه ، آموزش ، مدرسه یا تجربه قبلی نیاز دارند.
 
آموزش آنلاین
مشاغل موجود در زمینه آموزش آنلاین در حال حاضر طیف وسیعی از مدارک تحصیلی را در کاندیداها دارد. همه چیز از معلمان با تجربه و دارای مدرک کارشناسی ارشد و گواهینامه های تدریس گرفته تا دانشجویان دانشگاهی که دارای مهارت لازم برای تدریس هستند. بسیاری از شرکت ها ، مانند QKids و VIPKID ، افراد را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در شرکت های خارجی استخدام می کنند.
 
ارزیابی موتور جستجو
ارزیابان موتور جستجو بصورت آنلاین به عنوان پیمانکار مستقل کار می کنند و درباره اینکه آیا نتایج موتور جستجو جامع ، دقیق ، مرتبط و به موقع است بازخورد می دهند. ارزیاب های موتور جستجو ، بررسی تضمین کیفیت انسان در سیستمی است که توسط الگوریتم های پیچیده اداره می شود و آنها باید با زبان و فرهنگ کاربران موتور جستجوی محلی محلی آشنا باشند. به طور معمول ، این موقعیت ها دو زبانه هستند ، اما برخی از دهانه ها برای ارزیابی کننده های جستجوی فقط انگلیسی موجود است.
 
کار با بلندگوهای غیر انگلیسی
دو زبانه بودن امکانات زیادی را برای فرصت های مشروع کار از خانه ، از جمله مشاغل موجود در مراکز تماس دو زبانه ، مشاغل ترجمه ، آموزش آنلاین ، و موارد دیگر باز می کند. بسیاری از مشاغل ترجمه توسط مترجمان آزاد انجام می شود ، اما برخی از شرکت ها مترجمان خانگی را به عنوان کارمند استخدام می کنند.
 
مالی ، حسابداری و حسابداری
مشاغل قانونی از مشاغل مشاغل قانونی برای حسابداری و متخصصان مالی شامل حسابداران رسمی مجاز (CPA) ، حسابداران و واسطه های وام. دستمزد شما باید با تجربه شما ارتباط داشته باشد ، بنابراین اگر تازه وارد این زمینه هستید ، از هر فرصتی که نوید سودهای کلان داشته باشد ، مراقب باشید. احتمالاً کلاهبرداری است.
 
هنر و طراحی
بسیاری از شرکت های رسانه ای ، بازاریابی و تبلیغاتی برای عکاسی ، کار طراحی گرافیک ، تصاویر و موارد دیگر به هنرمندان مستقل اعتماد دارند. به احتمال زیاد شما نیاز دارید که یک نمونه کار از کارهای مرتبط با پروژه ها یا موارد جالب خود را نشان دهید ، بنابراین قبل از درخواست حتماً یک کار مفید داشته باشید. بسترهای نرم افزاری مانند Fiverr و Upwork می توانند به شما در ارتباط با این فرصتها کمک کنند.
 
رسانه های اجتماعی
با ظهور رسانه های اجتماعی ، نیاز به افرادی که می توانند از این سکوها در صنایع مختلف استفاده کنند ، به وجود آمد. مشاغل کار از خانه در رسانه های اجتماعی می تواند شامل توسعه استراتژی ، ایجاد اجتماع ، مدیریت حساب کاربری رسانه های اجتماعی ، ایجاد و برنامه ریزی پست ها و ارزیابی محتوا باشد.
 

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 68

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما